ابراز همدردی مراجع تقلید با بازماندگان حادثه دلخراش آبادان

اعتمادآنلاین|

در پیام حسین نوری همدانی آمده است: حادثه ناگوار آبادان موجب تأسف و تأثر گردید.

به گزارش ایرنا، به گزارش روز جمعه مرکز خبر حوزه، پیام حاکی است: مردم آبادان دارای سابقه درخشان در دوران‌های مختلف انقلاب بوده و همیشه دشمن‌شناس و حماسه‌ساز بودند.

پیام می‌افزاید: اینجانب ضمن تسلیت به اهالی متدین آبادان و اظهار همدردی با خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده این حادثه، از مسئولین می‌خواهم هر چه سریع‌تر موضوع را بررسی نموده تا از تکرار این‌گونه حوادث جلوگیری شود. توفیقات همه را از خداوند متعال خواهانم.

آیت‌الله سبحانی: کسانی که در حادثه آبادان مقصر بودند باید پاسخگو باشند

آیت‌الله جعفر سبحانی نیز در پیامی آورده است: خبر فروریختن ساختمانی در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم‌میهنان و مصدوم شدن گروهی دیگر، مایه تأسف و تأثر گردید.

پیام ادامه یافته است: اینجانب به خانواده‌های داغدار و مصیبت‌زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت داشته و همچنین برای مجروحان و مصدومان عافیت مسئلت دارم.

در این پیام تأکید شده است: ناگفته پیدا است کسانی که در این مصیبت بزرگ دست‌اندرکار بوده‌اند باید پاسخگو باشند؛ از خداوند متعال برای خانواده‌های مصیبت‌زده صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

پیام تسلیت دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی

دفتر آیت الله سید موسی شبیری زنجانی نیز در پیامی تاکید کرده است: حادثه ناگوار ریزش ساختمانی در آبادان، که در آن جمعی از هم‌وطنان عزیز، جان خود را از دست دادند، موجب تأسف و تأثر فراوان است.

پیام می افزاید: این مصیبت دردناک را به خانواده‌های محترم داغدار و مردم عزیز و صبور آبادان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای جان باختگان، رحمت و مغفرت الهی، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین و آسیب دیدگان این حادثه، سلامتی و عافیت را خواستاریم.

پیام حاکی است: از مسئولان و دست اندرکاران امر انتظار است که در جهت رفع آلام آسیب‌دیدگان، تلاش نمایند و با اتخاذ تمهیدات لازم از تکرار چنین حوادث تلخی، پیشگیری کنند.

بخشی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خردادماه جاری دچار ریزش شد.

در پی وقوع این حادثه گروه‌های امدادی برای نجات افراد گرفتار زیر آوار وارد عمل شدند.

پست بعدی

از اشتباهات درباره ایران دست بردارید

ج مه 27 , 2022
اعتمادآنلاین| «وانگ ون بین» سخنگوی وزارت امورخارجه چین در واکنش به اظهارات رابرت مالی نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران گفت : «جای تعجب است که طرف آمریکایی به رغم اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، همچنان اشتباهات خود را تکرار می کند و به تشدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000