سرمربی و بازیکن هر دو باید قواعد بازی را بپذیرند

اعتمادآنلاین|

پیمان جبلی درباره آخرین وضعیت بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما، اظهار داشت: برای یک بازی باید همه عوامل با هم همراه و هماهنگ باشند. موضوع فردوسی پور در دوره بنده اتفاق نیفتاد. اگر در دوره من اتفاق می‌افتاد تمام تلاش خود را می‌کردم تا اتفاقی نیفتد تا او برود. البته ضمانت نمی‌دهم که موفق می شدم. نمی‌خواهم بگویم معجزه می‌کردم اما اگر الان چنین اتفاقی می‌افتاد تمام تلاش خود را می‌کردم تا از ظرفیت فردوسی پور حداکثر استفاده شود و تمام استفاده را از توانایی، ظرفیت و محبوبیت او انجام دهیم.

به گزارش فارس، وی افزود: از آن داستان سه سال گذشته است و من هم پس از سه سال مسئولیت صدا و سیما را برعهده گرفتم. الان میر‌اث‌دار وضعیتی هستم که این اتفاق افتاده و همه می‌گویند آن را درست کنید. همه هم فکر می‌کنند با امضاء طلایی جبلی مسئله حل می‌شود و می‌گویند تو بگو، فردوسی پور می‌آید. مسئله تمام می‌شود و می‌رود پی کارش!

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم باید قدر سرمایه‌های خود را بدانیم. باید تمام تلاش خود را بکنیم اما مسئله دو طرفه است و فقط اراده ما نیست. آن فردی که با او کار می‌کنیم هم باید بخواهد. آن هم باید اراده داشته باشد، قواعد بازی را بپذیرد، بازی تیمی را قبول کند. سرمربی تیم هم باید ارزش داشته‌هایش را بداند. بازیکن به همین راحتی گیر نیامده است. کسی که سرمایه شده به همین راحتی گیر ما نیامده و باید ارزش و قدرش را بدانیم.

جبلی افزود: در این مسئله خاص هم فردوسی پور، برادر عزیز ما نظرات خاص خودش را دارد و هم اصول مدیریتی اقتضاء می‌کند که با تدبیر تصمیم‌گیری شود تا شیرازه مدیریتی به هم نخورد. فارغ از اشخاص عرض کرده و نمی‌گویم این آدم و آن آدم. باید به تجربه‌های آینده نگاه کنیم. باید جوری تصمیم بگیریم که در آینده چنین تجربه‌هایی تکرار نشود و چنین اتفاقاتی نیفتد. نمی‌خواهم پاسخ دیپلماتیک، سربسته و دربسته بدهم. با فردوسی‌پور هم صحبت کردم و وقتی آمدم، در جریان ماجرا قرار گرفتم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می کنم هیچ سرمایه‌ای را از دست ندهیم و همه سرمایه‌ ای که از گذشته داشتیم، با ملاحظه تمام مسائلی که گفتم حفظ کنیم. امیدواریم خدا کمک کند بتوانیم این کار را انجام بدهیم. البته مسئله یک طرفه نیست و دوطرفه است. نمی‌خواهم به فردوسی پور تعریض شود اما وقتی آنتن به صورت مثال در اختیار یک هنرمند قرار می گیرد، دو روز در اختیارش است و نباید فکر کند چیزی شده که پشت سرش هم نگاه نکند. صدا و سیما می‌گوید بیا اما می‌گوید 10 برابر پولی که به من می‌دادید بدهید تا بیایم.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: اگر بگویم برای یک برنامه در صدا و سیما یک سلبریتی بسیار عزیزی که هم اکنون در اختیارش هستیم چند ده و چند صد میلیون تومان می‌گیرد، چه قضاوتی در مورد من خواهید کرد. شما در آن صورت می‌گویید چرا پول ملت را به فلان سلبریتی می‌دهی اما او این پول را می‌گیرد.

پست بعدی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: شرایط فتح خرمشهر رهیافت خوبی برای خروج از شرایط فعلی است

س مه 24 , 2022
میزان نوشت :سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری با اشاره به وضعیت ایران در ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی گفت: اگر به خوبی شرایط آن روز و تبدیل آن شکست و ناامیدی را به فتح خرمشهر درک کنیم، رهیافت خوبی برای خروج از شرایط فعلی خواهیم یافت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000