آخرین وضعیت پرونده تراکتور – پرسپولیس و بازیکن گابنی از زبان رئیس کمیته انضباطی

اعتمادآنلاین|

ابوالفضل حسن زاده محمدی درباره بررسی پرونده اسناد و ایمیل های جعلی بازیکن گابنی گل گهر، اظهار داشت: امروز مصوبه خاصی نداشتیم. نماینده محترم و وکیل باشگاه گل‌گهر امروز به کمیته انضباطی آمدند. برخی اسامی اعلام شد که باید از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق فیفا باید در مورد آنها عمل کرده و با جاعلان برخورد کنیم.

به گزارش فارس، وی درمورد اینکه آیا باشگاه گل گهر این اسامی را اعلام کرده است، توضیح داد: طبق مدارکی که به باشگاه ارائه شده افراد دخیل در موضوع جعل خارج از باشگاه بوده اند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه حیدر افسری، سرپرست گل گهر اعلام کرده اسامی خاصی اعلام نشده است، پاسخ داد: خیر به ما اسامی داده اند که باید درمورد آنها بررسی شود.

حسن زاده درباره پیگیری‌های پلیس فتا در این پرونده، توضیح داد: پلیس فتا بحث جعل را در سطح بین الملل پیگیری می‌کند. باشگاه هم مشخصاتی داده است که باید درباره آنها با فیفا مکاتبه کنیم.

وی درباره بررسی پرونده دیدار تراکتور و پرسپولیس، گفت: رضا مهدوی، داور بازی به جلسه کمیته انضباطی آمد اما ناظر مسابقه به این دلیل که درگیر بازی دیگری بود، نتوانست امروز در جلسه شرکت کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه قانون درمورد اتفاقات این مسابقه چه می‌گوید، عنوان کرد: موضوع در قانون مشخص است اما انطباق اتفاق رخ داده با قانون، نیاز به بررسی بیشتری دارد.

حسن‌زاده درمورد زمان صدور رای، گفت: فعلا نمی‌توانیم بگوییم زیرا هم ناظر باید به جلسه کمیته انضباطی بیاید. نظر اعضای کمیته انضباطی هم این بود نمایندگان و سرپرست‌های هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس و دو بازیکن پرسپولیس یعنی امید عالیشاه و سعید آقایی هم باید به جلسه بعدی کمیته انضباطی دعوت شوند.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد رای این بازی پس از پایان لیگ برتر صادر شود، گفت: این امکان وجود دارد رای بعد از پایان لیگ برتر صادر شود. تا زمانی که به اقناع وجدان نرسیم، نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم.

رییس کمیته انضباطی درباره اینکه آیا درست است که داور از هر دو تیم‌ خواسته برای ادامه بازی به زمین بازگردند، اظهار داشت: این جزو محتویات پرونده است که از بیانش معذوریت داریم.

حسن‌زاده درمورد احتمال جریمه شدن باشگاه استقلال و علیرضا رضایی به دلیل در اختیار نگذاشتن این بازیکن به تیم امید و اینکه آیا دبیرکل فدراسیون این موضوع را کمیته انضباطی ارجاع داده است، گفت: بنده در جریان این پرونده نیستم. بازیکن ندادن به تیم ملی یکی از تخلفاتی است که می‌تواند برای باشگاه ها محقق شود اما تا امروز به کمیته انضباطی چیزی ارسال نشده است.

پست بعدی

ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان | افزایش جان باختگان به ۶ نفر؛ عملیات نجات ادامه دارد

د مه 23 , 2022
ایسنا نوشت: رییس سازمان امداد و هلال احمر از جانباختن شش تن تاکنون، در پی ریزش ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000