آخرین خبر از سرنوشت پست ریاست جمهوری عراق/ جلسه بارزانی و طالبانی در سلیمانیه

اعتمادآنلاین|

نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان به محض ورود به استان سلیمانیه، به همراه بافل طالبانی رئیس مشترک اتحادیه میهنی به دانشکده نظامی رفت تا در مراسم فارغ التحصیلی گروهی از دانشجویان این دانشکده شرکت کند.

به گزارش شفقنا به نقل از الفرات پس از این مراسم، جلسه ای با حضور بارزانی و طالبانی برگزار خواهد شد و پس از آن نیز جلسه دیگری بین صلاح الدین بهاء الدین دبیرکل اتحادیه اسلامی کردستان، عمر سید علی هماهنگ کننده جنبش التغییر و علی بابیر رئیس حزب عدالت کردستان(جماعت اسلامی سابق) برگزار می شود.

قرار است در این جلسات درباره پرونده ریاست جمهوری عراق گفتگو و تبادل نظر شود.

پیش از این حزب دموکرات کردستان از جلسه قریب الوقوع با حزب اتحادیه میهنی برای برطرف کردن اختلافات بر سر پست ریاست جمهوری خبر داده بود.

مهدی فیلی سخنگوی حزب دموکرات به الفرات گفت: امید می روید جلسه ای بین دو حزب بر سر موضوع ریاست جمهوری برگزار شود.

او با اشاره به اینکه اگر حزب اتحادیه میهنی همراهی کند، می توانیم بحران کنونی را حل کنیم، خاظرنشان کرد: همراهی این حزب از طریق تغییر نامزد ریاست جمهوری و اعلام نامزدی دیگر ممکن است.

پست بعدی

نگاهی به واکنش تند کیهان به سخنان یادگار امام

ی مه 22 , 2022
اعتمادآنلاین| عصرایران نوشت: سخنان اخیر سید حسن خمینی در دیدار با مقامات سابق وزارت امور خارجه -«مسایل کشور با سیاست خارجی گره خورده» … مسیر، هیچ تقدسی ندارد و اگر مسیر بسته شد راه دیگری باید انتخاب کرد…. گره سیاست خارجی را باید با خِرَد جمعی و توان مدیریتی چهل‌سالۀ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000