خودکشی مرد 47 ساله بعد از قتل همسر

اعتمادآنلاین|

مردی ۴۷ ساله در تالش بعد از قتل همسر ۳۷ ساله‌اش به زندگی خود پایان داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ مجید رسول‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، مردی ۴۷ ساله همسر ۳۷ ساله‌اش را به دلیل اختلافات خانوادگی، با استفاده از طناب خفه کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم، خود را حلق آویز کرد، گفت: اجساد قاتل و مقتول به سردخانه بیمارستان تالش منتقل شد.

سرهنگ رسول‌زاده از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل در محیط خانواده به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها و بهزیستی مراجعه کنند تا با یادگیری مهارت‌های حل مسئله و کنترل پرخاشگری، از بروز چنین فجایع خانوادگی پیشگیری کنند.

پست بعدی

طوفان شن عربستان سعودی را درنوردید

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| دفاع مدنی عربستان سعودی، شامگاه دوشنبه، در بیانیه‌ای درباره وزش طوفان شن در این کشور هشدار داد. به گزارش فارس، این سازمان در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر ضمن اعلام وزش باد سطحی در این کشور، پیش‌بینی کرد که وزش طوفان شن باعث عدم دید افقی در برخی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000