۱۰۴ مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی اوکراین هدف قرار گرفتند

اعتمادآنلاین|

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه در جریان عملیات شبانه خود سه مقر فرماندهی و ۱۰۴ مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین را مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش فارس و بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص اعلام کرد: «نیروهای عملیاتی و تاکتیکی و یگان هوابرد ارتش روسیه، سه مقر فرماندهی، ۱۰۴ مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی و دو انبار سوخت اوکراین را هدف قرار دادند و نیروی دفاع هوایی روسیه نیز یک فروند جنگنده سوخو-24 اوکراین را در منطقه زمینوی ساقط کرد».

بر اساس این گزارش، سامانه دفاع هوایی فدراسیون روسیه دو جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین را در منطقه «نیکلایف» و «ولیکا کامیشواخی» سرنگون کرد. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه نیز ۱۰ پهپاد اوکراینی را در منطقه دونتسک تخریب کرد که شامل جنگنده توپولوف «تو-۱۴۳» نیز می‌شد.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، نیروهای مسلح روسیه،۱۶۸ هواپیما،۸۸۹ پهپاد، سه هزار و ۱۰۸ تانک و خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرده‌اند.

پست بعدی

مشاهده ماه گرفتگی کامل در آرژانتین+ ویدئو

د مه 16 , 2022
اعتمادآنلاین|

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000