زورگیری مسلحانه به‌دلیل رقابت عشقی

اعتمادآنلاین|

دو زورگیر که با تهدید سلاح گرم درمحدوده پاکدشت اقدام با زورگیری، آدم‌ربایی و سرقت تلفن همراه جوان 20 ساله‌ای کرده بودند، رقابت عشقی را انگیزه خود از این جرم اعلام کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت جوانی 20 ساله به کلانتری 174 قیامدشت در خصوص آدم‌ربایی و سرقت تلفن همراه در محدوده پاکدشت ضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی قرار گرفت.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارقان در محدوده پاکدشت شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه در حالی‌که یکی از سارقان با استفاده از سلاح سرد قمه به ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه گوشی سرقت شده از متهمان کشف شد گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف و انگیزه‌شان را از این کار رقابت عاشقانه بیان کردند که پس از اخذ شکایت از شاکی، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضائی شد.

پست بعدی

پوتین و لوکاشنکو دوشنبه در مسکو دیدار می‌کنند

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سرویس مطبوعاتی الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری بلاروس، امروز (شنبه) اعلام کرد: رئیس‌جمهوری بلاروس در شانزدهم مه (۲۶ اردیبهشت) در نشست سران کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در مسکو شرکت خواهد کرد. این رویداد همزمان با سی‌اُمین سالروز امضای پیمان امنیت جمعی و بیستمین سالروز تاسیس این سازمان برگزار می‌شود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000