سازوکار نظارتی شورای ائتلاف به‌زودی رونمایی می‌شود

اعتمادآنلاین|

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه نشست کشوری حزب نسل نو در پاسخ به سوالی مبنی بر ساز و کار شورای ائتلاف برای نظارت بر عملکرد منتخبین شورای شهر و مجلس شورای اسلامی گفت: ساز و کاری طراحی شده و قدم های اولیه هم برداشته شده و ادامه خواهد یافت و اخبارش را هم در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

به گزارش فارس، حدادعادل تاکید کرد: شورای ائتلاف نظارت و ارتباط سازمان یافته با نیروهای خودش دارد و در این دو سال اخیر هم بی اقدام نبودیم ولی برای دوسال آینده هم برنامه های گسترده تری داریم که به موقع اعلام خواهد شد.

حداد عادل در جمع خبرنگاران در پاسخ این سوال که با توجه به حواشی اتفاق افتاده درباره ماجرای رئیس مجلس در زمان انتخابات هیئت رئیسه مجلس آیا تغییری در ترکیب هیات رئیسه اتفاق خواهد افتاد، گفت: با توجه به شناختی که از مجلس فعلی دارم، علاقه‌دارم به جای پرداختن به حاشیه‌ها کار بکنند و بعید می‌دانم تغییر مهمی در ترکیب هیئت رییسه مجلس اتفاقی بیافتد.

پست بعدی

نیروی دریایی ارتش مانع ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی شد

ج مه 13 , 2022
اعتمادآنلاین| تفنگداران نیروی دریایی ارتش صبح امروز مانع ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی توسط دزدان دریایی شدند. به گزارش فارس، تفنگداران نیروی دریایی ارتش صبح امروز مانع ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی توسط دزدان دریایی شدند. بر این اساس ناوگروه 80 نیروی دریایی ارتش بامداد امروز با دریافت پیام مبنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000