تجهیزات جدید به دریابانان الحاق می‌شود

اعتمادآنلاین|

سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از فرماندهی پایگاه دریابانی قشم بیان کرد: نیروهای دریابانی در حراست از مرزهای کشور و مبارزه با قاچاق کالا از جان مایه می گذارند و شبانه روز در حال تلاش هستند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در سال های گذشته نیز تجهیز این مجموعه نتایج خوبی در پی داشته است و به تقویت بنیه دفاعی و موفقیت در ماموریت های محوله منجر شد.

به گفته سردار اشتری امسال هم با اضافه شدن شناورهای جدید به این مجموعه میزان موفقیت ماموریت ها و حفاظت و حراست از مرزهای دریایی افزایش می یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با روحیه خوب و استفاده از آموزش های مناسب در حال پاسداری از مرزها هستند و امنیت امروز مرزهای کشور چه در حوزه دریایی و چه حوزه زمینی و هوایی مدیون ازجانگذشتگی مرزبانان غیور کشور است.

فرمانده کل انتظامی کشور امروز۲۱ اردیبهشت ماه برای بازدید از پایگاه دریابانی سلخ با استقبال سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین و پرسنل نظامی و انتظامی قشم وارد جزیره شد.

پست بعدی

واکنش سید حسن خمینی به گرانی های اخیر

چ مه 11 , 2022
ایسنا نوشت : یادگار امام گفت: همه می دانیم شرایط کشور سخت است. هرکسی باید به نوعی سعی کند باری را بردارد. ان شاء الله خداوند توفیق دهد که همه بتوانند بار سنگین مشکلات را از روی دوش مردم بردارند

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000