هیچ کالایی به غیر از مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن نباید گران شود

اعتمادآنلاین|

احمد وحیدی وزیر کشور امروز (سه‌شنبه 20 اردیبهشت) در ارتباط مستقیم تلویزیونی اظهار داشت: دامداری‌های کوچک و بزرگ باید با کمک استانداری‌ها و از محل سرمایه‌های صندوق‌های کشاورزی و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها حمایت لازم شوند تا بتوانند نهاده‌های دامی را برای خود بدون دغدغه تهیه کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: بانک‌ها باید برای تأیید وثایق تسهیلات از دامداری‌های کشور حمایت لازم را داشته باشند.

وزیر کشور گفت: مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن اقلامی است که قیمت آن با هدفمند شدن یارانه‌ها و با حذف ارز ترجیحی تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ کالای دیگری حق و اجازه گران شدن ندارد، البته مجوزی هم برای گران کردن ندارند.

وحیدی اظهار داشت: حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آنها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا بر قیمت‌های خود بیفزایند.

وی افزود: به مصرف‌کنندگان برای گران شدن این چهار قلم کالا یارانه پرداخت خواهد شد.

پست بعدی

نظارت بر توزیع و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی ضروری است

س مه 10 , 2022
اعتمادآنلاین| محسن منصوری سه شنبه شب در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: با توجه به اجرای طرح بسیار مهم ساماندهی ارز ترجیحی و تاکید رئیس‌جمهور، حساسیت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که هماهنگی کامل میان دستگاه‌ها در بالاترین سطح ممکن رقم بخورد. در همین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000