حسن آهنگران در بیمارستان بستری شد

حسن آهنگران در بیمارستان بستری شد

موسسه هنرمندان پیشکسوت، از بستری شدن حسن آهنگران، خوشنویس با سابقه کشورمان در بیمارستان، به دلیل عوارض بیماری دیابت داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن آهنگران، خوشنویس پیشکسوت کشورمان، به علت دیابت در بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی قم بستری شد.

نماینده موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعزام به شهرستان قم و حضور در بیمارستان، پیگیر روند درمان این هنرمند عرصه خوشنویسی شده است.

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت هم در گفت‌وگویی تلفنی با آهنگران، جویای حال او شد.

حسن آهنگران، خوشنویس پیشکسوت، در سال ۱۳۲۱ در شهر قم متولد شده و دارای درجه یک هنری در رشته خوشنویسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او در زمینه‌های خوشنویسی، نقاشی و ردیف‌های سنتی، فعالیت هنری داشته است. آهنگران در خط نستعلیق شاگرد سیدحسین میرخانی، در خط شکسته نستعلیق، شاگرد محمدحسین عطارچیان و در نقاشی نیز شاگرد سیدمحمدرضا دعوتی بوده است.

«دریای عطش»، «دل هست این‌جا کبوتر» و «ره‌آوردی بر خطوط نستعلیق و شکسته چلیپایی» از آثار چاپ شده آهنگران است.

۵۷۵۷

پست بعدی

در برخورد دو خودروی سواری در هرمزگان ۷ نفر سوختند

چ آوریل 6 , 2022
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: برخورد دو خودروی سواری در جاده کهورستان- لار ۷ کشته برجای گذاشت. فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز بر اثر برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو در نزدیکی روستای سرتنگ رخ داد و همه سرنشینان دو خودرو جان باختند. سرهنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000