اولین افزایش قیمت پراید در ۱۴۰۱ رقم خورد/ جدول قیمت‌ها

اولین افزایش قیمت پراید در ۱۴۰۱ رقم خورد/ جدول قیمت‌ها

نوسانات بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی بوده است و خودروهای کوییک، پراید و پژو بیشترین افزایش قیمت‌ها را در این مدت تجربه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش قیمت خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای این گروه پراید ۱۱۱ از ۱۸۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

این افزایش قیمت ها در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز رخ داده است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۵۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت گران شده اند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

اولین افزایش قیمت پراید در ۱۴۰۱ رقم خورد/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

درخواست مهاجرت بیش از ۴ هزار پزشک در سال ۱۴۰۰

د آوریل 4 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی سازمان نظام پزشکی گفت: در سال ١۴٠٠ نزدیک به ۴ هزار پزشک درخواست گوداستندینگ برای مهاجرت به سایر کشورها کرده اند. رضا لاری پور گفت: بیشترین درخواست گوداستندینگ مربوط به شهریور ١۴٠٠ و بیشترین درخواست گواهی برای مهاجرت از سوی پزشکان عمومی بوده است. گوداستندینگ یا حسن انجام کار برای متقاضیان کار در کشورهای دیگر صادر می‌شود. بنابر آمارهای سازمان نظام پزشکی، در سال‌های ٩٢ تا ٩۴ تعداد متقاضیان برای گوداستندینگ پزشکان در سال به ۶٠٠ نفر هم نمی‌رسیده است. برخلاف برخی اخبار تنها جوانان درخواست گوداستندینگ نمی‌کنند و در گروه‌های سنی مختلف این درخواست از نظام پزشکی شده است. درخواست گوداستندینگ همیشه به معنای مهاجرت نیست و برخی پزشکان گوداستندینگ دریافت کرده؛ اما به دلایلی مهاجرت می‌کنند. ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000