جواد انصافی و فرزندانش؛ امیرحسین و امیرمحمد در پارک لاله/ عکس

جواد انصافی و فرزندانش؛ امیرحسین و امیرمحمد در پارک لاله/ عکس

جواد انصافی به همراه فرزندانش؛ امیرمحمد و امیرحسین و گروه اجرایی نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» از سه‌شنبه، ۱۶ فروردین در مرکز تئاتر پارک لاله روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

در نمایش « عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ بومی و ملی ایرانی تولید شده است، جواد انصافی، حمید رئوف‌تبار، فروغ یزدان، رضا معراجی، امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، نیلوفر سیاری، تینا نوروزی، مرضیه محمدی، هانیه رهگذر و احسان محبیان به عنوان بازیگر حضور دارند.

حامد نصرآبادیان (طراح حرکت)، فروغ یزدان (طراح لباس)، علی یداللهی (طراح پوستر و بروشور)، دلنیا یداللهی (نقاش پوستر)، علیرضا حسین‌پور (طراح و سازنده دکور)، فروغ یزدان (طراح و سازنده عروسک)، محمدرضا شاملو (طراح نور)، اختر تاجیک (عکاس)، مرضیه محمدی ، هانیه رهگذر، احسان محبیان (مدیران صحنه)، ریحانه مطهری و روژین ستاری (روابط عمومی) و روشنک کریمی (رسانه و تبلیغات مجازی) دیگر عوامل این نمایش هستند.

امیرحسین انصافی (آهنگساز و نوازنده تنبک، دف و دایره)، احسان سامانی‌منش (نوازنده تنبک و داربوکا)، حسن مصطفی‌پور (نوازنده ویلن) و بارمان اهورا (نوازنده تار) گروه موسیقی «عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان» را تشکیل می‌دهند.

این نمایش از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر پارک لاله واقع در خیابان حجاب میزبان کودکان و نوجوانان است.

جواد انصافی و فرزندانش؛ امیرحسین و امیرمحمد در پارک لاله/ عکس

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

تغییرِ ساعتِ آشوبی که در شهر می‌اُفتد

ی آوریل 3 , 2022
نمایش کمدی سیاه‌بازی «شهر آشوب» که در خلاصه داستان آن آمده است «سلیم که شیفته کنیز خانه همسایه بغلی شده برای به دست آوردن او حتی شهر را به آشوب کشیده ولی…» با فرارسیدن ماه رمضان، هر روز، پیش از اذان، ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000