«توفان» با دو بازیگر تازه می‌آید

«توفان» با دو بازیگر تازه می‌آید

رامین سیاردشتی و وحید نفر، به نمایش «توفان» که از روز ۱۵ تا ۳۰ فروردین در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرازد روی صحنه می‌رود، به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور تازه اجراهای نمایش «توفان»، با دو تغییر در ترکیب بازیگران به صحنه خواهد رفت.

رامین سیاردشتی و وحید نفر، در این نمایش، به بازیگرانی چون مهران ‌امام‌بخش، شهروز ‌دل‌افکار، احسان ‌رضوانی، سونیا ‌سرلک، کوروش ‌شاهونه، الهه ‌شه‌پرست، یعقوب ‌صباحی، حمید ‌عاشوری، ایمان ‌عبدی، محمد قلندری و محمد نادری خواهند پیوست که در اجرای پیشین «توفان» هم حضور داشتند.

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «توفان» که آن را مصطفی کوشکی بر اساس نمایشنامه ویلیام شکسپیر کارگردانی کرده است، از ساعت ١٢ امروز (چهارشنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.

در خلاصه «توفان» می‌خوانیم: «پراسپرو، حاکم مخلوع میلان در صدد انتقام از کودتاچیان است، اما جباریتش مانع شده که ببیند، حتی دخترش نیز دیگر نمی‌خواهد در این جزیره جدا افتاده با او زندگی کند. پراسپرو راهی جز کناره‌گیری مقابل خود نمی‌بیند.»

۵۷۵۷

پست بعدی

ساز وکار مجلس برای مقابله با حقوق‌های نجومی در سال ۱۴۰۱

چ مارس 30 , 2022
ایسنا نوشت: رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از زمینه های تخلف در پرداخت حقوق های نجومی صدور فیش های مختلف حقوق و مزایا بود که در قانون بودجه ۱۴۰۱ مجلس راه آن را بست. مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000