بازگشت دوباره «دوستان» به صحنه

بازگشت دوباره «دوستان» به صحنه

پس از گذشت دو سال از دوره اول اجراهای «دوستان»، این نمایش از نیمه فروردین، دوباره به صحنه بازخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «دوستان»، به نویسندگی کوبو آبه و با طراحی، دراماتورژی و به کارگردانی نادر نادرپور، از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در تماشاخانه اهورا به صحنه خواهد آمد.

رامتین سلیمانی، مهشید دلاوری، حسین کرمی، مروارید کفایی، زویا زارعی، باران شریعتی، وانیا افضلی، فرید ترابی، حسن معصوم‌نژاد، صابر خرم‌بخت، درسا پورقاسمی، محمدرضا فطرتی، پرستو جانکی، ماهان خاتمی و نادر نادرپور در نمایش «دوستان» بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خانواده‌ای هشت نفری، بدون دعوت و شناخت قبلی، وارد خانه‌ مردی به نام هاما می‌شوند و نظم زندگی او را به هم می‌زنند. هاما در برابر آن‌ها دچار استیصال می‌شود و برای بیرون راندن آن‌ها تلاش زیادی می‌کند اما…»

«دوستان» از ۱۵ فروردین تا یکم اردیبهشت، هرشب، ساعت ۲۱، در تماشاخانه اهورا میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

بازدید رئیس نمایشگاه کتاب تهران از مصلای تهران

س مارس 29 , 2022
یاسر احمدوند، رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با هدف بررسی امکانات و روند پیشرفت کارِ میزبانی از این رویداد فرهنگی، از مصلای امام خمینی بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس و مدیران سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دیروز (دوشنبه هشتم فروردین‌)، از مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000