افشاگری آذری جهرمی درباره پشت پرده اعتراف جنجالی به ساخت اکانت فیک شخصیت های تاثیرگذار

افشاگری آذری جهرمی درباره پشت پرده اعتراف جنجالی به ساخت اکانت فیک شخصیت های تاثیرگذار

وزیر سابق ارتباطات به اعتراف جنجالی «مومن نسب» از فعالان فضای مجازی و حامیان طرح صیانت واکنش نشان داد.

آذری جهرمی نوشت :

گروهی به نام اشخاص معروف اکانت جعلی می‌ساختند؛ گروهی دیگر هم همین مطالب جعلی را در قالب بولتن به مسوولین بی اطلاع از فجازی ارائه می‌کردند.

واکنش آذری جهرمی به رسوایی اعترافی جنجالی درباره ساخت اکانت جعلی شخصیت های معروف

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۲

پست بعدی

آخرین آمار کرونا؛ ۴۲ جان باخته دیگر ثبت شد

د مارس 28 , 2022
بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۳ نفر رسیده است. به گزارش خبرآنلاین ، بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت️از دیروز تا امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۳ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۷۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. یک هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۹ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000