انهدام باند رشوه و فساد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات

انهدام باند رشوه و فساد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات

فارس نوشت : اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان سبب شد باند سازمان یافته ارتشا و فساد اقتصادی در اداره کل امور مالیاتی خوزستان شناسایی و دستگیر شوند.

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان ، باند سازمان یافته ارتشا و فساد اقتصادی در اداره کل امور مالیاتی خوزستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی تعداد سه نفر از متهمان دستگیر و سی نفر احضار شدند.

انهدام باند رشوه و فساد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات

بیشتر بخوانید:

براساس این گزارش، متهمان با کاهش مبالغ مالیات و تضییع حقوق بیت المال و در مواردی با بزرگنمایی مبالغ مالیاتی و فریب مودی،اقدام به اخذ رشوه از مودیان میکردند.

تاکنون از متهمان این پرونده چند فقره ملک مسکونی و تجاری،صدها قطعه مسکوکات طلا ، هزاران دلار پول نقد کشف و ضبط و حساب های بانکی متهمین با میلیاردها تومان موجودی مسدود شده است.

اداره کل اطلاعات خوزستان با تشکر از همکاری مردم شریف و فهیم استان ، اعلام می دارد هر گونه اخبار مرتبط با مفاسد اقتصادی را با شماره تماس ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات اطلاع رسانی کنند.

۲۱۲۱۲

پست بعدی

نامه‌ای از نادر ابراهیمی؛ سازمان مجاهدین، فاسدترین گروه شبه سیاسی

ی مارس 27 , 2022
نامه زیر توسط زنده یاد نادر ابراهیمی، در سال 1373 خطاب به اینجانب (هدایت الله بهبودی) نوشته شده است. متن این نامه را در ادامه می‌خوانید: «یا حق آقای بهبودی شریف و ارجمند، سلام علیکم! مخلص، به طور ذهنی، عطف به کنش‌ها و واکنش‌هایی که مدیران، مسئولان و کارکنان حوزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000