سینماگر قدیمی از زورخانه تشییع شد

سینماگر قدیمی از زورخانه تشییع شد

ایسنا نوشت: پیکر علی برجسته، سینماگر قدیمی از مقابل زورخانه نیروشادی واقع در خیابان مولوی تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

علی برجسته بازیگر و تهیه‌کننده قدیمی سینما بود که چهارشنبه سوم فروردین ۱۴۰۱ بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

بابک برجسته، فرزند این هنرمند گفت پیکر پدرش امروز، شنبه ششم فروردین پس از تشییع از مقابل زورخانه‌ نیروشادی، زورخانه‌ای که متعلق به زنده‌یاد علی برجسته بود، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شده است.

به گفته او، مزار این هنرمند در کنار چهره‌های دیگری همچون علی ابوالحسنی، حسین محب‌اهری و سیامک اطلسی قرار دارد.

علی برجسته متولد ۱۳۲۲ بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۶ با سرودن ترانه «بهار» برای غلامعلی روانبخش، خواننده رادیو شروع کرد. او در سال ۱۳۴۷ با خواندن ترانه «نور امید» به جمع خوانندگان رادیو پیوست و بازیگری را هم در اواخر دهه چهل با حضور در فیلم «زیر گنبد کبود» آغاز کرد. علی برجسته، برادر بزرگتر مرتضی برجسته تا اواخر دهه هشتاد کم و بیش بازیگری می‌کرد. او تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی مثل «جست‌وجو در جزیره» و «راز گل شب‌بو» را نیز انجام داده بود.

سینماگر قدیمی از زورخانه تشییع شد

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

«احوالپرسیِ» نوروزی با حمید لولایی

ش مارس 26 , 2022
حمید لولایی، بازیگر و سهیل رحمانی، خواننده پاپ مهمانانِ امروزِ ویژه‌برنامه نوروزی «احوالپرسی» هستند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه «احوالپرسی» که به مناسبت ایام نوروز، هر روز ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود، امروز، شنبه، ششم فروردین میزبان حمید لولایی، بازیگر و سهیل رحمانی، خواننده است. در این برنامه، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000