اشکان خطیبی، این مِلک را بازسازی می‌کند

اشکان خطیبی، این مِلک را بازسازی می‌کند

اشکان خطیبی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردانِ دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه»، با همکاری مدیر تماشاخانه مَلِک، اقدام به بازسازی این مِلک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادامه اجرای دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان خطیبی در سال جدید هم در تماشاخانه مَلِک روی صحنه می‌رود و این گروه اجرایی در حال حاضر مشغول بازسازی این سالن است تا به گفته خودش به‌واسطه تغییرات، شرایط بهتری برای مخاطبان نمایش فراهم شود.

گروه اجرایی طی بیانیه زیر در مورد این فرآیند توضیح بیشتری داده است:

«درود و احترام برای ورود بهار و سال تازه

هر بار که زمان فروش بلیت، مورد استقبال و در پایان نمایش، مورد تشویق شما قرار می‌گیریم خوشحالی ما ته‌نشین شده و مسئولیت بیشتری را احساس می‌کنیم. طی گفت‌وگو و توافق‌هایی که با مدیریت این سالن داشته‌ایم به این نتیجه رسیدیم که می‌توان شرایط بهتری را برای مخاطب رقم زد. هر چند که زمان‌بَر و هزینه‌بردار بود و شاید طبیعی باشد که کسی سراغ این‌ کار نرود اما شما و حمایت‌تان ارزش هر بهتر شدنی را دارد. تغییرات سالن ملک با همت مدیریت سالن و همکاری اشکان خطیبی قدم جدی برای حمایت از تئاتر و احترام به شماست. امید داریم که همه صحنه‌های تئاتر کشورمان همیشه مورد تشویق و حمایت قرار بگیرد.»

اشکان خطیبی، این مِلک را بازسازی می‌کند

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز نگران کننده است؟

ش مارس 26 , 2022
یک اپیدمیولوژیست گفت: وزارت بهداشت، علوم و آموزش و پرورش به‌طور مشخص بگویند درصورت بازگشایی چه کارهایی برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا انجام داده‌اند. به گزارش خبرآنلاین، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته بعد از تعطیلات نوروز آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شود، دکتر مسعود یونسیان، عضو کمیته علمی ستاد کرونا در این باره می‌گوید: «لازم نیست برای رعایت نکات بهداشتی کلاس‌های درس را تعطیل کنیم، چراکه اولاً وقتی کلاس‌ها تعطیل می‌شوند لزوماً بچه‌ها در خانه نمی‌نشینند، بلکه همان تجمع‌های کلاس درس در کافی‌شاپ‌ها و جاهایی که بچه‌ها می‌روند ایجاد می‌شود. نکته دوم این‌که می‌شود کلاس درس را با رعایت نکاتی برگزار کرد، در فصل بهار و تابستان تهویه کلاس‌ها به‌خوبی رعایت می‌شود، امیدوارم آموزش‌وپرورش و وزارت علوم در این دو سال تمهیداتی برای افزایش فاصله فیزیکی اندیشیده باشند، اتفاقاً راهنمایی که ما درکمیته علمی ستاد کرونا تهیه کردیم به ۲۲ نکته اشاره کردیم که اگر رعایت شوند ما می‌توانیم مدارس را با کوچکترین احتمال خطر بازگشایی کنیم، نکته دیگر این‌که پیامدهای دیر رس و زود رس برگزاری طولانی‌ مدت آموزش غیرحضوری نگران کننده است، بلاخره همه خانواده‌ها مادر یا پدر خانه‌دار ندارند که بچه‌ها تماماً کنار آن‌ها باشند، بنابراین من خیلی نگران نیستم که بازگشایی با شدت گرفتن بیماری مترادف شود، مشروط بر این‌که وزارت بهداشت، علوم و آموزش و پرورش به‌طور مشخص بگویند چه کارهایی برای کاهش احتمال ابتلا انجام داده‌اند. به‌نظرم تصمیمات ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی‌های مدارس و دانشگاه منطقی هست، منتهی ما باید اماده بازگشت به شرایط آموزش مجازی باشیم، ضمن این‌که فرد با احسای ابتلا بدون گواهی اجازه داشته باشد در منزل استراحت کند، گاهی این گواهی‌ها کار را خراب می‌کنند، از ترس این‌که تعداد محدودی از جامعه سو استفاده کنند ما نباید کل جامعه را محدود کنیم.» متن کامل این گفت‌وگو را این‌جا بخوانید. ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000