۲۰ سالِ پیش، ما چنین بودیم: رضا براهنی و نوروزی با خانواده/ عکس

۲۰ سالِ پیش، ما چنین بودیم: رضا براهنی و نوروزی با خانواده/ عکس

اکتای براهنی، فرزند زنده‌یاد رضا براهنی که امروز، جمعه پنجم فروردین ۱۴۰۱ خبر از درگذشت پدر داد، پیشتر و همزمان با آغاز سال نو عکسی از او با عنوان «بیست سال پیش ما چنین بودیم. خانواده ما در تورنتو» منتشر کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا براهنی، شاعر، نویسنده و منتقد ادبی شناخته‌شده، امروز، جمعه پنجم فروردین ۱۴۰۱ درگذشت. این خبری بود که فرزند او، اکتای براهنی، نویسنده و کارگردان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

اکتای براهنی، پیش‌تر و هم‌زمان با آغاز سال ۱۴۰۱ با انتشار عکسی از رضا براهنی و دیگر اعضای خانواده‌اش، نوشته بود: «عید همه مبارک. بیست سال پیش ما چنین بودیم. خانواده ما در تورنتو.»

رضا براهنی متولد ۲۱ آذر سال ۱۳۱۴ در تبریز بود و از اواخر دهه ۷۰ در کانادا اقامت داشت. «خطاب به پروانه‌ها و چرا من دیگر شاعر نیمایی نیستم؟»، «اسماعیل»، «رازهای سرزمین من»، «آزاده خانم و نویسنده‌اش»، «روزگار دوزخی آقای ایاز»، «طلا در مس» و «کیمیا و خاک» از جمله آثار رضا براهنی در حوزه شعر، رمان و نقد ادبی هستند.

۲۰ سالِ پیش، ما چنین بودیم: رضا براهنی و نوروزی با خانواده/ عکس

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

کاهش تزریق واکسن به زیر۲۰ هزار دز در روز

ج مارس 25 , 2022
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۴۷۱ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۳ میلیون و۷۸۰ هزار و ۲۰ نفر دوز اول، ۵۶ میلیون و۶۰۷ هزار و۸۴۹ نفر دوز دوم و ۲۵ میلیون و ۷۹۰ هزار و۶۷۰ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و۱۷۸ هزار و ۵۳۹ دوز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۴۷۱ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: احتمالی بومی شدن کووید در سال ۱۴۰۱/ اگر واکسن نبود فاجعه اومیکرون از دلتا بیشتر می‌شد تزریق نزدیک به ۳۲ هزار دز واکسن ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000