پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فقیه

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین  فقیه

ایرنا نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید محمد فقیه رحمةالله‌علیه را تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه امام و رهبری ایرنا، متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت عالم بزرگوار جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد فقیه رحمةالله‌علیه را که از علمای برجسته‌ی فارس و عضو مجلس خبرگان بودند به همه ی مردم آن استان بویژه ارادتمندان و مستفیدان از بیانات آن عالم متعهد و بالاخص به خاندان گرامی و بازماندگان ایشان تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسالت مینمایم.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد فقیه

بیشتر بخوانید:

21219

پست بعدی

علت شکست رژیم‌های غذایی زنان بالای چهل سال چیست؟

پ مارس 24 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: زنان بالای چهل سال دچار مشکل در کاهش وزن و رهایی از شلی بدن می‌شوند که باعث می‌شود برخی از آن‌ها در دام تسلیم شدن بیفتند. دلیل اینکه غالبا رژیم‌های غذایی زنان بالای چهل سال با شکست مواجه می‌شود طبیعت بدن انسان است که در کاهش وزن تا حد زیادی به متابولیسم بستگی دارد. برخی از رژیم‌های غذایی ممکن است باعث شود بدن به "برنامه اضطراری قحطی" تبدیل شود؛ به گونه‌ای که بدن سعی می‌کند از هر عنصری که از طریق غذا وارد بدن می‌شود بهره ببرد. کارشناسان همچنین دلیل این امر را یک اختلال هورمونی می‌دانند که در اواسط دهه سی به خصوص بین هورمون‌های پروژسترون و استروژن ظاهر می‌شود و همراه با آن برخی مشکلات معمولی مانند افزایش خونریزی و قاعدگی نامنظم ظاهر می‌شود. برخی از زنان نیز از افزایش استروژن رنج می‌برند که بر عملکرد غده تیروئید تأثیر می‌گذارد و سرعت متابولیسم را کاهش می‌دهد و در نتیجه وزن افزایش می‌یابد. 4747

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000