انتقاد مشاور قالیباف از وضعیت نابسامان خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

انتقاد مشاور قالیباف از وضعیت نابسامان خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

مشرق نیوز نوشت:مشاور قالیباف اعلام کرد: گروه‌های جهادی، هیئات و آستان قدس تمام توان اسکان خود را به کار گرفته اند اما زائر در خیابان مانده فراوان است.

سیدمحمود رضوی مشاور قالیباف در توییتر نوشت: مشهد سرد و خیابان‌ها پر از زائر است، گروه‌های جهادی، هیئات و آستان قدس تمام توان اسکان خود را به کار گرفته اند اما زائر در خیابان مانده فراوان است، شهرداری، استانداری و دستگاه‌ها نه تنها امکانات خود را در خدمت زائر نگذاشته، بلکه از نظارت بر قیمت کالا و خدمات هم خبری نیست!

مسافربرهای شخصی و تاکسی‌ها به هیچ کس رحم‌نمیکنند، قیمت مرغ از ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان‌ متغیر، تخم مرغ شانه‌ای ۵۰تا ۶۰ هزارتومان، صف های طولانی نان در اطراف حرم، قیمت های نجومی هتل و مسافرخانه!

کاش کسی پیش بینی این همه زائر بعد از دوسال کرونا را میکرد!

گلایه مشاور قالیباف از وضعیت خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع)

۲۱۲۱۷

پست بعدی

کارگردان ایرانی، گیر افتادنش در آلمان را برای فرانسوی‌ها تعریف می‌کند

پ مارس 24 , 2022
مهر نوشت: امیررضا کوهستانی با نمایش «در ترانزیت» که داستان گیرافتادنش در فرودگاه مونیخ در سال 2018 و هم‌نشینی اجباری‌اش با مهاجرانی که قرار است از اتحادیه اروپا دیپورت شوند است، به فستیوال بین‌المللی «آوینیون» فرانسه دعوت شد. امیررضا کوهستانی که پیش از این و به دعوت برگزارکنندگان فستیوال بین‌المللی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000