قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۱.۰۱.۰۱/ سکه در اولین روز بهار چقدر قیمت خورد؟

قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۱.۰۱.۰۱/ سکه در اولین روز بهار چقدر قیمت خورد؟

هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۴ هزار و ۹۴۳ تومان به فروش می رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۲۹۰ تومان معامله می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت هر مثقال طلا بدون تغییر قیمت، امروز به ۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان قیمت خورده است.

در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی به ۱۲ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان رسیده است.

گفتنی است که در دو هفته گذشته هر قطعه سکه امامی از ۱۱ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان امروز به ۱۲ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان رسیده است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز در این مدت ۷۲ هزار تومان گران شده است.

هر دلار آمریکا در صرافی بانکی از ۲۴ هزار و ۴۳۳ تومان در دو هفته گذشته امروز به ۲۴ هزار و ۹۴۳ تومان رسیده است.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در ساعت ۱۱ و ۹ دقیقه روز دوشنبه، یکم فروردین ماه مشاهده می‌کنید:

دلار (در صرافی بانکی)

۲۴ هزار و ۹۴۳ تومان

یورو

۲۸ هزار و ۲۹۰ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۲ میلیون و ۶۸ هزار تومان

سکه امامی

۱۲ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان

نیم سکه

۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان

ربع سکه

۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

سکه گرمی

۲ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

یک میلیون و ۶۳۸ هزار تومان

هر مثقال طلا

۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان

هر انس طلا

۱.۹۲۱.۳۰ دلار

دلار در بازار آزاد

______

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

دورنمای ایران سالمند در سال ۱۴۱۰

د مارس 21 , 2022
مهر نوشت: رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندی، بر ضرورت راه اندازی مستمری و بیمه مراقبت سالمندان تاکید کرد و گفت: ایران در سال ۱۴۱۰ یک کشور سالخورده می شود. حسام‌الدین علامه در جلسه هم اندیشی سند ملی سلامت سالمندان، افزود: در سال ۱۳۹۵ تعداد سالمندان بدون همسر بالغ بر ۸۰ هزار نفر بود و این در شرایطی است که در گروه سنی ۴۰ الی ۶۰ سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار مجرد هستند و آمار تجرد در گروه سنی ۳۱ الی ۳۹ سال بالغ بر ۴ میلیون نفر است. وی ادامه داد: کمیته امداد برای سالمندان تحت پوشش خود فقط ۳۱۰ هزار تومان مستمری پرداخت می‌کند در حالی که باید در کشور برای پرداخت مستمری سالمندی برنامه جدی صورت پذیرد. علامه با تاکید بر تعیین یارانه برای دوران سالمندی، عنوان کرد: بسیاری از سالمندان حقوق ندارند در حالی که در طی چند سال اخیر تعداد مستاجرین نیز بیشتر شده است که گروهی از این مستاجرین، سالمندان هستند. وی با اشاره به کمبود تخت برای سالمندان در ایران، افزود: در ایران به ازای ۶۱۰ سالمند یک تخت وجود دارد ولی در کشورهای توسعه یافته به ازای هر ۱۸ سالمند ۱۸ تخت تأمین شده است. علامه با اشاره به اینکه در چند سال اخیر میزان امید به زندگی افزایش یافته است ولی زیرساخت جمعیتی فراهم نشده است، گفت: جمعیت سالمندی کشور از سال ۱۴۱۰ از آمار ۱۴ درصد عبور می‌کند و ایران یک کشور سالخورده می‌شود. وی با نگرانی از نبود لایحه جامع حمایت از حقوق سالمندان و فقدان بیمه مراقبت طولانی مدت در کشور، افزود: سالمندان در ایران مستمری ندارند و بودجه مناسبی نیز از نهادهای حمایتی صورت نمی‌پذیرد. بیشتر بخوانید: پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار برای گروه های یاری گر در امر واکسیناسیون کرونا چرا روستایی‌ها کمتر آلزایمر می‌گیرند؟ 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000