دزدها موزه کارتون تبریز را به یغما بردند

دزدها موزه کارتون تبریز را به یغما بردند

چندثانیه نوشت: مدیرعامل موزه کارتون تبریز از سرقت آثار هنری موزه کارتون تبریز خبرداد.

سید پوریا امجدی گفت: ساعاتی پیش کارمندان موزه کارتون تبریز که برای باز کردن موزه رفته بودند متوجه شدند این موزه مورد سرقت قرار گرفته به طور کامل تخلیه شده است.

وی افزود: در ماه های اخیر مالکیت محل این موزه و ساختمان خانه هنر مورد مجادله بین شهرداری و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی قرار داشت و اخیرا دوبار این موزه توسط شهرداری اقدام به تخلیه شده بود که با دخالت مسئولان وقت این امر منتفی گردیده بود.

موزه کارتون تبریز بزرگترین موزه کارتون خاورمیانه و تنها موزه کارتون ایران است که بیش از ۲۰ هزار اثر اورجینال از صدها هنرمند ایرانی و خارجی را در خود جای داده است.

دزدها موزه کارتون تبریز را به یغما بردند

بیشتر بخوانید:

سرقت خانوادگی، شیوه جدید سارقان در ایام نوروز

اقدام پلیس برای جلوگیری از سرقت‌های نوروزی

47231

پست بعدی

مرگ ۷۲ بیمار کرونایی در شبانه روز اخیر

ش مارس 19 , 2022
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۷۲ نفر در کشور بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از دیروز تا امروز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۱۷ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسید. تا کنون ۶ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۱۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. دو هزار و ۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۸ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۳۸۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. بیشتر بخوانید: هشدار رئیسی درباره تغییر شکل زیاد و شیوع سویه های جدید ویروس کرونا در دنیا تاکید مجدد ستاد کرونا بر آموزش حضوری مدارس؛ پیک هفتم کرونا در کمین عادی انگاری 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000