واکنش سخنگوی حزب اعتماد ملی به استعفای دبیرکل : امیدواریم حضرتی را منصرف کنیم.

واکنش سخنگوی حزب اعتماد ملی به استعفای دبیرکل : امیدواریم حضرتی را منصرف کنیم.

دیده بان ایران نوشت: سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به نامه استعفای دبیرکل این حزب گفت: آقای حضرتی امروز نامه استعفای خود را البته پس از گفتگو با آقای کروبی در رسانه ها منتشر کردند. امیدواریم آقای حضرتی را از این تصمیم منصرف کنیم.

محمدصادق جوادی‌حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به نامه استعفای الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: دلیل استعفای ایشان مشغله زیاد در روزنامه اعتماد است. ایشان بارها اعلام کردند که می‌خواهند از سمت دبیرکلی حزب استعفا بدهند اما حزب استعفای ایشان را نپذیرفت.

وی درباره منصرف کردن الیاس حضرتی از استعفایش خاطرنشان کرد: متاسفانه ایشان امروز نامه استعفای خود را پس از گفتگو با آقای کروبی در رسانه ها منتشر کردند. امیدواریم آقای حضرتی را از این تصمیم منصرف کنیم.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: آقای حضرتی از سرمایه‌های ارزشمند حزب اعتمادملی هستند امیدواریم بتوانیم بیشتر در خدمت ایشان باشیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا ایشان را در جایگاه دبیر کلی نگه‌داریم.

واکنش سخنگوی حزب اعتماد ملی به استعفای دبیرکل : امیدواریم حضرتی را منصرف کنیم.

بیشتر بخوانید:

جوادی حصار درباره عدم بازگشت حضرتی به دبیرکلی حزب اعتماد ملی اظهار کرد: اگر خدای ‌نکرده نتوانیم آقای حضرتی را به ماندن راضی کنیم شورای مرکزی با مشورت بزرگان حزب در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا آقای کروبی از استعفای حضرتی خبر داشت یا خیر گفت: آقای کروبی از ابتدا از این قضیه باخبر بودند. آقای حضرتی با توجه به دلایلی که ذکر کردند، آقای کروبی را راضی کردند که با استعفای ایشان موافقت شود و اذعان داشتند که نمی‌توانند دو کار را باهم به خوبی انجام دهند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در ادامه اضافه کرد: حزب باید کار ایشان را سبک کند که آقای حضرتی به کارهای دیگرشان هم برسند .

جوادی حصار درباره گزینه جایگزین آقای حضرتی برای دبیرکلی حزب اعتماد ملی گفت: دوستان ارزشمند و توانایی در شورای مرکزی هستند اما هنوز گزینه خاصی مدنظر نیست.

او در پایان اظهار کرد: الحمدلله در حزب شخصیت‌های بزرگ کم نداریم اما اولویت ما این است که دوباره آقای حضرتی را راضی به ماندن در سمت دبیر کلی کنیم. فعلاً نمی‌خواهیم هیچ گزینه‌ی دیگر را معرفی کنیم چون تلاش می کنیم که آقای حضرتی را در جایگاه دبیر کلی نگه داریم .

219

پست بعدی

اولین فوتی چهارشنبه‌سوری در تهران

س مارس 15 , 2022
مهر نوشت: رئیس سازمان اورژانس تهران از جان باختن یک شهروند در رابطه با استفاده از مواد محترقه در شهر قدس که هویتش هم مشخص نیست خبر داد. یحیی صالح طبری گفت: حادثه انفجار خودرو به دنبال استفاده از مواد محترقه در شهر قدس در ساعت ۱۲: ۳۹ دقیقه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000