دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد

 دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد

فارس نوشت: شش تروریست مسلح که با مأموریّت ترور چند تن از اتباع خارجی شاغل در طرح‌های زیربنایی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده بودند، با مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.

با مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد.

دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد

بیشتر بخوانید:

با اقدامات وزارت اطلاعات، شش تروریست مسلح که با مأموریّت ترور چند تن از اتباع خارجی شاغل در طرح‌های زیربنایی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده بودند، شناسایی و بازداشت شدند. علاوه بر آن، تیم پشتیبان تروریست‌های یاد شده نیز متلاشی شد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهند که از نثار جان خویش در راه تأمین امنیت آنها دریغ نکنند و به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هشدار می‌دهد که هر گونه اقدام تروریستی آنها را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

21219

پست بعدی

تله‌فیلم «مسافر برنزی» با بازی نصرالله رادش، نوروز پخش خواهد شد

د مارس 14 , 2022
فیلم تلویزیونی «مسافر برنزی» با حضور نصرالله رادش، احمد توکلی و افشین سنگ چاپ، برای نوروز آماده‌ پخش می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تله‌فیلم کمدی «مسافر برنزی» به تهیه‌کنندگی سیدحسام شجاعی و کارگردانی مجید وحیدیان در مراحل پایانی تصویربرداری است. «مسافر برنزی» در نوروز ۱۴۰۱، از یکی شبکه‌های سراسری، شبکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000