آیا عده‌ای می‌خواستند سنگ آرامگاه محمدرضا شجریان را بشکنند؟

آیا عده‌ای می‌خواستند سنگ آرامگاه محمدرضا شجریان را بشکنند؟

فرزند محمدرضا شجریان، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، از خبرهایی مبنی بر تلاش عده‌ای برای شکستن سنگ آرامگاه پدرش نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رایان شجریان، پسر محمدرضا شجریان در یک استوری اینستاگرامی از مردم خواست تا از سنگ آرامگاه پدرش برای او عکس بفرستند.

او در این استوری نوشت: «دوستان عزیز، لطفا اگر کسی امروز سر مزار پدر رفته است، عکس و یا فیلمی برای من ارسال کند، متاسفانه از اخبار به گوش رسیده، در چند روز گذشته چند شخص سعی بر شکاندن یا تخریب سنگ پدر نمودند. با تشکر.»

محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۹، درگذشت و در آرامگاه فردوسی در شهر طوس به خاک سپرده شد.

آیا عده‌ای می‌خواستند سنگ آرامگاه محمدرضا شجریان را بشکنند؟

۵۷۲۴۴

پست بعدی

ضروت شفافیت در همه نهادهای تصمیم‌گیر برای مردم

ش مارس 12 , 2022
چرا نباید مردم در جریان تصمیم‌گیری‌ها باشند؟ یکی از راه‌های به ریشه‌کن کردن و به اتمام رساندن تصمیمات غلط، شفافیت است مردم رکن و صاحب اصلی نظام هستند و تمامی مسئولان نظام را با واسطه و مستقیما انتخاب می‌کنند. اما زمانی که مسئولان می‌خواهند برای مردم تصمیم بگیرند آنها را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000