حمایت بگیران حرفه ای و «جهاد تبیین»

حمایت بگیران حرفه ای و «جهاد تبیین»

تجربه نشان می دهد همواره با طرح موضوعات راهبردی و مهم مانند «شعار سال »، «بایسته های سبک زندگی ایرانی اسلامی »، «جهاد تبیین » و…توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی عده ای حمایت بگیر حرفه ای کم شمار اما پر نفوذ و کاسب مسلک با صف کشیدن در مقابل ارگان ها، نهادها و وزارتخانه های مرتبط ،با ارائه طرح های کم محتوا و عاری از تاثیرات مورد انتظار اهداف تعیین شده ،سعی می کنند با بهره گیری از شعارهای پرطمطراق سطحی نگرانه با جور کردن تائیدیه از مراکز، شخصیت های معتبر و آبرومند و برخی دفاتر ذی نفوذ از نمد اعتبارات تخصیصی برای خود کلاهی بافته و معاش یک ساله خود را به این شیوه تامین نمایند.

اگرچه مسیر موسسات حرفه ای و کاربلد، معتقد و درست کردار و جهادی از راه کاسب کاران حرفه ای فرسنگ ها فاصله دارد اما عرض اندام این حمایت بگیران مدعی در عرصه های تبیینی و بی اثری ، وخنثی و مخرب بودن اقداماتشان آن چنان نگران کننده شده است که با خط و نشان ستودنی رهبر فرزانه انقلاب روبرو شدند.
تجربه گذشته نشان می دهد حمایت بگیران حرفه ای با منت گذاری بر سر متولیان ،تمام تلاش خود را معطوف به جذب حد اکثری اعتبارات کرده و با مشی طلبکارانه و شعاری به امری غیر از پاسخ مثبت و دریافت اعتبار و خواسته های مالی تن نمی دادند و اگر احیانا در بررسی طرح های کم مایه و سبک خود با مخالفت کارشناسی روبرو می شدند از هیچ اقدامی در جهت تخریب و ضد دین ،ارزش و انقلاب نشان دادن نهاد و وزارتخانه مرتبط فرو گذار نمی کردند.
در این راستا ضرورت دارد دور اندیشی مقام معظم رهبری و بیان صریح این موضوع که «…بنده خیلی سازگار نیستم با این جور سبک در برخورد.ما سال ها است با دستگاه ها و با بودجه و با اینها مواجهیم دیگر. تجربه بنده می گوید که بودجه های بی نام و نشانی از این قبیل غالبا هدر می رود و به نتیجه نمی رسد….» ،با جدیت مورد واکاوی متولیان امر قرار گرفته تا ضمن نزدیک کردن فکر و ذهن خود با دغدهای اصولی رهبر فرزانه انقلاب برداشت سطحی از رهنمودهای ایشان موجب اقدامات هیجانی و شعاری و میدان داری حمایت بگیران کاسب و حرفه ای نشود.

پست بعدی

تزریق ۲۱۵ هزار دز واکسن در شبانه روز گذشته

ش مارس 12 , 2022
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۱۴ هزار و ۲۲۲ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۳ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۱۹ نفر دوز اول، ۵۶ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۹۹ نفر دوز دوم و ۲۴ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۵۹۷ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۴ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۸۱۵ دوز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۱۴ هزار و ۲۲۲ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: تردد نوروزی آزاد و آموزش غیرحضوری تخلف است نام شهرهای وضعیت کرونایی قرمز، نارنجی، زرد و آبی/ جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تازه ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000