معاون اجرایی رئیسی : خزانه ای هم خالی و هم بدهکار تحویل گرفتیم

معاون اجرایی رئیسی : خزانه ای هم خالی و  هم بدهکار تحویل گرفتیم

مهر نوشت: صولت مرتضوی گفت: دولت سیزدهم هماهنگ‌ترین دولت بعد از پیروزی انقلاب تاکنون بوده و این هماهنگی‌ها در همه سطوح از جمله سران سه قوا و دیگر مسئولان در رده‌های مختلف وجود دارد.

سید صولت مرتضوی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل گفت: متأسفانه دولت سیزدهم از شروع کار آن از هفت ماه گذشته تاکنون هر روز با مشکل اقتصادی روبرور بوده است و به واسطه این مشکلات برای مردم هر ماه ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بابت اوراقی که در گذشته صادر شده باید نقدینگی بپردازیم.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه از زمان فعالیت دولت سیزدهم چه در تولید و چه با هموار کردن ارتباطات با جهان تاکنون مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کاهش یافته است، بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها به واسطه نزدیکی و برقراری ارتباطات مردمی در ۱۶ سفری که تاکنون رئیس جمهوری به استان‌های مختلف کشور و نیز تعامل با کشورهای خارجی داشتند، در حال برطرف شدن است.

مرتضوی ادامه داد: مشکلات تولید و صادرات و همچنین هموار سازی مسیر تجاری با کشورهای همسایه در دوره کوتاه دولت سیزدهم با همراهی و همچنین حضور میدانی رئیس جمهور در حال رفع شدن است.

معاون رییسی: بنای دولت سیزدهم شعار نیست، اجرای وعده‌هااست

بیشتر بخوانید:

رونمایی از اسناد بالادستی عدالت خواهی دولت برای مردم

مرتضوی همچنین به رونمایی از اسناد بالادستی دولت انقلابی برای تحول در کشور اشاره کرد و گفت: در این سند که ابعاد گسترده‌ای دارد، خروجی آن توسعه و گسترش عدالت در همه زمینه‌ها از جمله عدالت در استفاده از ظرفیت‌ها، عدالت در فقرزدایی و محرومیت‌ها در جامعه است.

وی اضافه کرد: دولت با استفاده از همه ظرفیت‌ها آماده اقدام و عمل است و در سفرهای استانی نیز تاکنون ۱۷ سفر انجام شده بخشی از این ظرفیت‌ها درجهت عملیاتی شدن شناسایی شد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر شرایط کرونایی در کشور نبود تاکنون سفرهای استانی دولت بیشتر از ۲۰ استان به انجام می‌رسید، شاید فکر شود که در برخی سفرها ناهماهنگی وجود دارد، اما دولت سیزدهم هماهنگ‌ترین دولت بعد از پیروزی انقلاب تاکنون بوده و این هماهنگی‌ها در همه سطوح از جمله سران سه قوا و دیگر مسئولان در رده‌های مختلف وجود دارد.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

از شفافیت آرای نمایندگان تا طرح تغییر ساعت رسمی کشور/ اعلام دستور کار مجلس در هفته پایانی سال

ج مارس 11 , 2022
صدا و سیما نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده، لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را پس از اعلام نظر شورای نگهبان بررسی خواهند کرد. وکلای ملت چند روز قبل لایحه بودجه سال آینده را پس از اتمام بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند و حداکثر این هفته فرصت دارند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000