قیمت جدید مرغ اعلام شد

قیمت جدید مرغ اعلام شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از ثبات بازار و عرضه مرغ با نرخ مصوب در ایام پایانی سال خبر داد.

مهدی یوسف خانی گفت: با توجه به شرایط عرضه مرغ گرم و منجمد، امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در تعطیلات نوروز و ایام پایانی سال نخواهیم داشت و کماکان مرغ با نرخ مصوب در بازار عرضه می شود.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۲۹ هزار تا ۳۴ هزار تومان، ران مرغ ۲۹ هزار تا ۳۴ هزار تومان، ساق ران ۴۷ هزار تومان، سینه ۶۵ هزار تومان و فیله مرغ ۷۰ هزار تومان بوده که نسبت به روزهای اخیر تغییری نداشته است.

همه ساله در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز بازار مرغ با التهاباتی روبرو می شد که امسال مسئولان با افزایش جوجه ریزی و تدابیر سازمان دامپزشکی مبنی بر فعالیت کشتارگاه ها در ایام تعطیل خبر از ثبات بازار می دهند

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

مصیبت‌کش‌ترین زن شاهنامه کیست؟

ج مارس 11 , 2022
ایسنا نوشت: «جریره» همسر اول سیاوش است. محمدعلی اسلامی ندوشن می‌گوید «جریره» شاید مصیبت‌کش‌ترینِ زنان شاهنامه باشد. رنج و ناکامی او حتی از تهمینه و فرنگیس هم افزون‌تر است. محمدعلی اسلامی ندوشن، پژوهشگر و استاد زبان و ادبیات فارسی در کتاب «آواها و ایماها» نوشته است: «جریره دختر پیران ویسه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000