خانم‌ها هم در تلویزیون، مافیایی شدند

خانم‌ها هم در تلویزیون، مافیایی شدند

ایسنا نوشت: فصل جدید مسابقه «شهروند و مافیا» برای اولین بار با حضور شرکت کنندگان خانم، از ۲۴ اسفند از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی، از ۲۴ اسفند، ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

با توجه به علاقه‌مندی بانوان به این بازی، برای اولین مرتبه از شرکت‌کنندگان خانم برای حضور در این فصل دعوت شده است.

«شهروند و مافیا»، مسابقه‌ای مهیج و فکری است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رأی بدهند.

علیرضا سلطانی، تهیه‌کننده و محمد رجایی کارگردان مسابقه هستند و این چهاردهمین فصل مسابقه شهروند و مافیاست که از شبکه سلامت سیما پخش خواهد شد.

خانم‌ها هم در تلویزیون، مافیایی شدند

۵۷۲۴۴

پست بعدی

انتقاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از اختصاص بودجه برای «جهاد تبیین»

پ مارس 10 , 2022
جماران نوشت: مجید انصاری گفت: در شرایطی که بودجه ما با کسری چند صد هزار میلیاردی مواجه هست و دولت منابع کافی برای تأمین کارمندان خودش و مستمری بازنشستگان ناگزیر از پیش بینی اوراق مشارکت، برداشتن ارز ترجیحی و شیوه های دیگری است که همه تورم زا هست، اختصاص مبلغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000