کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی شد

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی شد

کاظم نظری، جانشین قادر آشنا در اداره‌کل هنرهای نمایشی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی کاظم نظری را به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به کاظم نظری چنین آمده است:

«نظر به تعهد، توان و تجربیات ارزنده جناب عالی در عرصه‌های فرهنگی و هنری بنا به پیشنهاد معاون محترم امور هنری به موجب این حکم به سمت «مدیرکل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید.

هنرهای نمایشی به عنوان هنر بنیادین نقش بی‌بدیلی در بالندگی سایر رشته‌های هنری دارد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل سازنده با هنرمندان هنرهای نمایشی نسبت به توسعه کمی و کیفی آن و همچنین ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و کمک به فعال‌سازی مراکز کشف و پرورش استعدادهای درخشان نمایش کشور گام‌های موثری بردارید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

کاظم نظری کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر و دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران؛ مدرس و رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره، از سال ۱۳۶۵ با کارگردانی نمایش «دام» فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد. تالیف کتاب‌های «بررسی آثار ساموئل بکت»، انتشارات دانشگاه آزاد (۱۳۷۸) و کتاب «استلیزاسیون در تئاتر شرق» انتشارات دانشگاه صداوسیما از جمله آثار مکتوب به قلم اوست.

پیش از این مدیرکلی هنرهای نمایشی را قادر آشنا بر عهده داشت.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

عبور فوتی‌های سوانح جاده‌ای از ۱۰ هزار نفر

چ مارس 9 , 2022
به نظر می‌رسد در کنار بهبود کیفیت جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز، توجه به نظارت بیشتر در آستانه سفرهای نوروزی از اثرگذارترین عوامل در کاهش تلفات سوانح رانندگی است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000