محمدرضا شریفی‌نیا، «عروس خیابان فرشته» را روی پرده می‌آورد

محمدرضا شریفی‌نیا، «عروس خیابان فرشته» را روی پرده می‌آورد

شورای پروانه نمایش، مجوز پخش فیلمی با تهیه‌کنندگی و بازی محمدرضا شریفی‌نیا را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروانه نمایش فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا و کارگردانی مهدی خسروی که در شورای پروانه نمایش سابق بازبینی و تاییده شده بود، صادر شد.

در فیلم «عروس خیابان فرشته» که پیش از این «عروس هندی» نام داشت، محمدرضا شریفی‌نیا، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، علیرضا جعفری، سام نوری، پوریا پورسرخ و … بازی می‌کنند.

در خلاصه داستانِ این فیلم آمده است: «خانواده مهاجر درخانه‌ای قدیمی در دل خیابان فرشته زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای خانواده از فضای این خانه، به نحوی بهره‌برداری می‌کنند. دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج به کشور برمی‌گردد تا خانه را بفروشد و …»

۵۷۵۷

پست بعدی

سقف پاداش پایان خدمت و حقوق کارمندان مشخص شد

س مارس 8 , 2022
با تصویب نمایندگان، سقف پاداش پایان‌خدمت کارکنان دولت در ازای هر سال خدمت حداکثر تا سی‌سال و تا سقف ۴۲۷ میلیون ریال خواهد بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان در نشست عصر امروز- دوشنبه( ۱۶ اسفند ماه) در بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه با جز۷ و۸ بند (الف) موافقت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000