قالیباف: جانبازان ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت ما هستند

قالیباف: جانبازان ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت ما هستند

فارس نوشت:رئیس مجلس ضمن تبریک روز جانباز گفت: جانبازان سرافراز کشور عزیز ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت هستند و ما در برابر عظمت روحی و صبر آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) در آغاز جلسه علنی و در نطق خود ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) اظهار داشت: جانبازان سرافراز کشور عزیز ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت ما هستند و این روز را به آنها تبریک نمی‌گویم ما در برابر عظمت روحی و صبر این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم و آنها را شهدای زنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌دانیم.

قالیباف: جانبازان ایران اسلامی مایه سرافرازی ملت ما هستند

وی افزود: جانبازان عزیز برای اسلام، انقلاب اسلامی و این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و جا دارد از همه این عزیزان و همسران آنها که در بالاترین رتبه ایثار و فداکاری در کمک و نگهداری و پرستاری کردن از آنها هستند قدردانی کرده و از آنها تجلیل کنیم.

رئیس مجلس در پایان تصریح کرد: ان‌شاءالله در مجلس شورای اسلامی بتوانیم دین خود را به جانبازان عزیر ادا کنیم.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

یخچال فریزر ۱۲۳ میلیونی در بازار تهران/ جدول

د مارس 7 , 2022
رصد بازار لوازم خانگی حاکی از آن است که یخچال فریزر لوکس سامسونگ یعنی مدل French۴ نیز در رنج ۱۲۳میلیون تومان معامله می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اقتصادآنلاین ، مدل HM۳۴S و مدل G۲۶ از گران‌ترین یخچال فریرزهای سامسونگ است و در رنج ۸۰ الی ۹۰ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000