بزودی ، راه‌اندازی «لیگ طلاب» در دو سطح ملی و استانی رشته های محتلف ورزشی

بزودی ، راه‌اندازی «لیگ طلاب»  در دو سطح ملی و استانی رشته های محتلف ورزشی

حوزه نوشت : دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه گفت: با توافقاتی که با وزارت ورزش صورت‌گرفته برگزاری لیگ رشته‌های مختلف است در دستور کار قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته هیئت‌هایی که می‌توانند لیگ رشته خودشان را برگزار کنند این مسابقات را در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مهدی پناهی مدیرکل سلامت و امداد حوزه‌های علمیه کشور و دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه اظهار داشت: مراسم تجلیل از مسئولین هیئت‌های ورزشی و دست‌اندرکاران ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم برگزار و از زحمات این بزرگواران تقدیر به عمل آمد.

وی بیان داشت: بر اساس تصمیم‌گیری صورت‌گرفته سال آینده این جشنواره به‌صورت ملی برگزار و هر هیئتی خودش عهده‌دار و برگزارکننده رشته ورزشی خودش خواهد بود.

بزودی ، راه‌اندازی «لیگ طلاب»  در دو سطح ملی و استانی رشته های محتلف ورزشی

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام پناهی ابراز داشت: با توافقاتی که با وزارت ورزش صورت‌گرفته برگزاری لیگ رشته‌های مختلف است در دستور کار قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته هیئت‌های که می‌توانند لیگ رشته خودشان را برگزار کنند این مسابقات را در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهند کرد.

وی به مباحث مطرح شده در این مراسم نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این مراسم گزارشی از هم فعالیت‌های انجام شده در تربیت‌بدنی و ستاد راهبری ورزش در زمینه مباحث بودجه‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها و مباحث کلان ورزشی کشور نیز ارائه کردم.

مدیرکل سلامت و امداد حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: علاوه بر این نقاط قوت و ضعف جشنواره نیز توسط هیئت‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات بیان شد.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

اضطرابِ فاطمه معتمدآریا هنگام خواندن یک کتاب

ی مارس 6 , 2022
ایسنا نوشت: در آیین رونمایی از کتاب گویای «عادت می‌کنیم»، نوشته زویا پیرزاد که با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد، فاطمه معتمدآریا، گوینده کتاب، از چالش‌های تولید این اثر صوتی در دوران کرونا گفت. در مراسم رونمایی از کتاب «عادت می کنیم» که در روز شنبه، ۱۴ اسفند در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000