تصویب واردات ۷۰ هزار دستگاه خودرو در مجلس

تصویب واردات ۷۰ هزار دستگاه خودرو در مجلس

نمایندگان مجلس با واردات ۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری و ۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری دوگانه‌سوز هیبریدی و برقی موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز شنبه (۱۴ اسفند) مجلس شورای اسلامی در روند بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بازگشتی از کمیسیون تلفیق لایحه بودجه؛ با اصلاح بند الحاقی ۱ تبصره ۷ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی ۱ تبصره ۷ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، به منظور تامین مالی شبکه راه آهن کشور و ایجاد خطوط ریلی مورد نیاز اعم از قطار عادی، برقی، پرسرعت و قطار شهری و تکمیل طرح های نیمه تمام در خطوط ریلی و اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده‌ها، توسعه فرهنگ حمل و نقل و ارتقاء مدیریت عبور و مرور و ناوگان حمل و نقل به دولت اجازه داده می‌شود در سال ۱۴۰۱ از محل ارز غیر صادراتی و با رعایت سیاست‌های کلی نظام نسبت به صدور مجوز واردات براساس مقررات توسط بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی با حقوق ورودی که به تصویب هیئت وزیران می‌رسد اقدام و درآمد ناشی از آن را پس از گردش خزانه به حساب ردیف شماره پنجاه این قانون واریز نماید.

تصویب واردات ۷۰ هزار دستگاه خودرو در مجلس

بیشتر بخوانید:

اقلام وارداتی نیز شامل تعداد ۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری و ۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری دوگانه‌سوز هیبریدی و برقی، تعداد ۱۰ هزار دستگاه کامیون،تریلی، تریلی یخچالدار و کشنده، تعداد ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری و درون‌شهری، تعداد یک هزار دستگاه واگن و واگن یخچال دار و تعداد ۵ هزار دستگاه دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی اعم از نوع ساخت یا حداکثر ۵ سال ساخت می‌شود.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

مصوبه مجلس برای خرید خدمت سربازی از سوی مشمولان مقیم خارج

ش مارس 5 , 2022
با موافقت نمایندگان مجلس مشمولین مقیم خارج از کشور که حداقل ۵ سال از زمان فراخوان آن ها به خدمت سربازی گذشته ، مشخص شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس در نشست علنی صبح امروز شنبه (۱۴ اسفند) مجلس شورای اسلامی در روند بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000