آغاز اکران آنلاین «آقای مدیر» از امشب

آغاز اکران آنلاین «آقای مدیر» از امشب

مستند «آقای مدیر» که درباره مشکلات عجیب و غریب تهران است، پس از سه سال که از تولید آن می‌گذرد، اکران آنلاین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «آقای مدیر» به کارگردانی علی نیکبخت و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی، از ساعت ۲۰ امشب (شنبه ۱۴ اسفند)، اکران آنلاین خود را در سایت خانه مستند آغاز می‌کند.

«آقای مدیر» از تولیدات خانه مستند است و به مشکلات عجیب و غریب شهر تهران در طی چندسال اخیر می‌پردازد، آن هم مشکلاتی که به دلیل مسایل مختلف در سطوح مدیریتی، روز به‌روز بیشتر و پررنگ‌تر می شوند.

احمد شفیعی، تهیه‌کننده «آقای مدیر» درباره این مستند می‌گوید: «مستند «آقای مدیر» تلنگری به مدیریت شهری تهران به مثابه یک کلان شهر است. مهم‌ترین معضل این شهر را پس از مطالعات و تحقیقات فراوان در بلاتکلیفی مدیریت شهری، تعارض منافع و بی‌توجهی مسئولان یافتیم و در این مستند نیز در صحبت با کارشناسان مختلف به برخی از مشکلات و معضلات کلانی پرداختیم که به نوعی مانند آتش زیر خاکستر هر لحظه امکان دارد فاجعه‌ای به وجود آورند.»

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: «این مستند پاییز سال ۱۳۹۷ تولید شد اما بنا به ملاحظاتی پخش آن امروز پس از سه سال به صورت آنلاین شروع می‌شود. امیدواریم این فیلم بتواند تاثیرگذار باشد و شاهد بهبود اوضاع مدیریتی این کلان شهر باشیم.»

در خلاصه این مستند اجتماعی آمده است: «غول عظیم تهران روزی ما را خواهد بلعید، اگر تهران بی‌مدیر باشد.»

عوامل این فیلم مستند عبارتند از مهدی عبدالباقی (تدوین‌گر)، محمدزمانی (تصویربردار)، محمد مهرجو (صدابردار)، محمدعلی شیخ‌ربیعی (مدیر تولید) و محمدجواد امیرانی (دستیار کارگردان).

مستند «آقای مدیر» محصول سال ۹۷ خانه مستند است و از امشب ۱۴ اسفند، اکران آنلاین خود را در سایت خانه مستند آغاز می‌کند.

۵۷۵۷

پست بعدی

توضیح وزارت کشور کوتاه بود / رد اتهام زنی بزرگ معاونت حقوقی ریاست جمهوری به وزیر کشور سابق

ش مارس 5 , 2022
وزارت کشور در اطلاعیه ای کوتاهی درباره اتهام بزرگ وارد شده از سوی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری به رحمانی فضلی وزیر کشور سابق درباره «تخلیه نکردن» ویلای هزار و ۸۰۳ متری در منطقه نیاوران را رد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیرو انتشار مطالبی درباره ملک سازمانی وزیر کشور سابق، روابط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000