مسابقات بین‌المللی قرآن با رقابت ۱۳ بانوی قاری و حافظ قرآن برگزار شد

مسابقات بین‌المللی قرآن با رقابت ۱۳ بانوی قاری و حافظ قرآن برگزار شد

چهارمین روز از مرحله پایانی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با پخش اجراهای ضبط شده ۱۳ شرکت کننده ایرانی و خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین روز از مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن که از ۹ تا ۱۴ اسفند در حال برگزاری است، پنجشنبه ۱۳ اسفند با اجرای کتایون درویشی در حوزه هنری تهران برگزار شد.

در چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن، اجراهای از پیش ضبط شده نمایندگان کشورهای مختلف جهان پخش شد و توسط ۱۳ داور که در تالار اندیشه حوزه هنری مستقر بودند، مورد بررسی قرار گرفت.

مسابقات در این روز در بخش اول با اجرای چهار بانوی شرکت‌کننده در رشته قرائت دانش‌آموزی برگزار شد و مریم سبزه‌زاری از ایران، نادی نوری فطیمه از اندونزی، حسیفه نعمان محمد از سریلانکا و فاطمه سلامی از لبنان به ترتیب در رشته قرائت قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ادامه زهرا خلیلی از ایران، حمیرا کنش از ترکیه و اسماء صالح از تانزانیا در رشته حفظ کل دانش‌آموزی به ارائه محفوظات خود پرداختند.

لازم به ذکر است در رشته حفظ کل قرآن از هر شرکت کننده سه سوال پرسیده می‌شد و هر شرکت کننده ۱۵ دقیقه برای ارائه محفوظات خود فرصت داشت.

در بخش دوم مسابقات قرآن در این روز، اسی فونازی از اندونزی به ارائه محفوظات خود در بخش حفظ کل دانش‌آموزی پرداخت و در ادامه مریم شفیعی از ایران، فاطمه علی‌جبر از عراق، فاطمه یونس از لبنان، غالبه مختاش از الجزایر و شیخ نسیمه از هندوستان، در رشته حفظ کل قرآن در بخش روشندلان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

۵۷۵۷

پست بعدی

پیام تسلیت رهبر انقلاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حجتی

ج مارس 4 , 2022
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت همشیره‌ی مکرّمه‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد جواد حجتی را تسلیت گفتند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام تسلیت رهبر انقلاب به شرح زیر است:بسم الله الرّحمن الرّحیمبرادر گرامی جناب آقای حاج شیخ محمد جواد حجتی عزیز درگذشت همشیره‌ی مکرمه‌تان را تسلیت عرض […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000