نماینده مجلس: آمریکا از برجام‌های ۲ و ۳ دنبال تبدیل ایران به اوکراین دیگری است

نماینده مجلس: آمریکا از برجام‌های ۲ و ۳ دنبال تبدیل ایران به اوکراین دیگری است

فارس نوشت: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: موضوع اوکراین یک تجربه حاضر و روشن برای نتیجه اعتماد به غرب است و نشان می‌دهد کشوری که اتکای خود را به بیگانگان قرار دهد چه ثمره و نتیجه‌ای برایش حاصل می‌شود.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع اخیر اوکراین گفت: همان طور که در قران کریم و در سوره مبارکه حشر آمده و در تجربیات تاریخی بارها تکرار شده نباید به کشورهای بدخواهی مثل آمریکا و دیگر کشورهای غربی که خیرخواه هیچ ملتی نیستند اعتماد کرد.

وی افزود: وقایع اخیر در اوکراین نشان داد وقتی کشوری اتکای خود را به بیگانگان قرار می‌دهد، نتیجه‌اش این می‌شود که امروز با آن مواجه است.

نماینده مجلس: آمریکا از برجام‌های ۲ و ۳ دنبال تبدیل ایران به اوکراین دیگری است

بیشتر بخوانید:

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در اساسنامه ناتو آمده که هر وقت یکی از کشورهای عضو دچار مخاطره شود، از آن کشور حمایت می‌شود اما امروز می‌بینیم که کشورهای عضو ناتو تنها به چند اظهارنظر دیپلماتیک بی‌اثر در موضوع اوکراین بسنده کرده‌اند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: کسانی که بحث برجام ۲ و ۳ را در کشور مطرح می‌کردند باید متوجه شوند که آمریکا و غرب از برجام‌های ۲ و ۳ به دنبال تبدیل ایران به اوکراین دیگر بوده و هست و باید از مسأله تجربه اوکراین عبرت بگیرند.

وی افزود: تجربه اوکراین یک عبرت بزرگ و حی و حاضر است، اما واقعیت این است که باید عبرت‌گیر و عبرت‌پذیر هم وجود داشته باشد.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

اتفاق عجیب در بازار طلا و سکه / پیش‌بینی فعالان بازار از آینده قیمت‌ها چیست؟

ش فوریه 26 , 2022
قرن نوشت: نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: شوک آغاز جنگ روسیه علی اوکراین در بازار ایران تخلیه شده است و بازار ارز و طلا و سکه به وضعیت عادی روز سه شنبه بازگشته است. محمد کشتی آرای ، در گفتگو با قرن نو با اعلام اینکه بازار نزدیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000