کیهان: اصلاح طلبان در آفت های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان سهیم هستند چون با طرح صیانت مخالفند

کیهان: اصلاح طلبان در آفت های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان سهیم هستند چون با طرح صیانت مخالفند

روزنامه کیهان با حمله به روزنامه شرق نوشت:دروغ پردازی‌ این روزنامه با عنوان «مسدود کردن اینترنت»، «محدود کردن اینترنت» و یا «بستن شبکه‌های اجتماعی» و… مطرح کردند هراسی در جامعه ایجاد کرد که پس از آن هرچه گفته شد که در این طرح‌بندی در مورد مسدود کردن یا محدود کردن و یا بستن شبکه‌های اجتماعی نیست دیگر کارساز نشد.

جریان مدعی اصلاح‌طلبی برای آنکه پایگاه اجتماعی جریان رقیب خود را که اکثریت مجلس را به عهده داشت مورد تخریب و ترور قرار دهد به بیان این دروغ‌ها پرداخت و با منافع ملی به بازی پرداخت و قطعا این افراد در آفاتی که از فضای مجازی به هر کودک و نوجوانی که می‌رسد سهیم هستند. چرا؟ چون در کشورهای غربی حتی به افراد زیر 18سال اینترنت مخصوصی داده می‌شود که اتصالش به سایت‌های غیراخلاقی و غیرمتناسب با سن آنها ممکن نیست اما در کشور ما از آنجا که هنوز فضای مجازی قانونمند نشده این کار صورت نمی‌گیرد.

23302

پست بعدی

روزنامه اعتماد: جنگ اوکراین برای ایران فرصت است/ هم می تواند در برجام امتیاز بگیرد، هم از افزایش قیمت نفت سود ببرد

ش فوریه 26 , 2022
روزنامه اعتماد نوشت:از آنجا که در حال‌ حاضر دغدغه اصلی بحران اوکراین است جمهوری اسلامی ایران می‌تواند از شرایط به وجود آمده برای پاک کردن پرانتزهای باقی‌مانده در مذاکرات و اتمام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده نماید، چراکه تامل در تاریخ سیاست خارجی غرب به‌ویژه امریکا بیانگر این مهم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000