پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله موسوی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله موسوی

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت و تصریح کرد: این عالم ربانی و ولایتمدار از چهره های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: این فقیه عالی قدر همزمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت عالم وارسته حضرت آیت الله سید خضر موسوی طاب ثراه، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.
این عالم ربانی و ولایتمدار که از مبارزان پیشکسوت نهضت امام خمینی (ره) و از چهره های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود، منشا خدمات ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خوزستان بود. این فقیه عالی قدر همزمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت.
اینجانب این ضایعه را به مردم غیور خوزستان، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت شریف آن عالم مجاهد تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله موسوی

۲۱۲۳۱

پست بعدی

طلا ارزان شد

ج فوریه 25 , 2022
فارس نوشت: قیمت طلا در بازارهای جهانی با بهبود ارزش بازارهای بورس، کاهش یافت. به گزارش بلومبرگ، با بهبود ارزش بازارهای بورس، درحالی که سرمایه‌گذاران هنوز اثرات عملیات نظامی روسیه در اوکراین و تحریم های غرب علیه مسکو را ارزیابی می کنند، قیمت طلا کاهش یافت. پس از سقوط روز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000