نمایش «تطبیق» ایرانی در کره‌جنوبی

نمایش «تطبیق» ایرانی در کره‌جنوبی

فیلم کوتاه «تطبیق» به عنوان تنها فیلم ایرانی در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بوسان کره‌جنوبی حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه تطبیق به کارگردانی مهرداد حسنی و تهیه کنندگی حسن محمدی، منتخب سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بوسان شد. سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بوسان از هفتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ (۲۷ آوریل تا ۲ می ۲۰۲۲) در شهر بوسان برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ خود را به آکادمی اسکار معرفی می‌کند.

جشنواره معتبر بین المللی فیلم کوتاه بوسان (BISFF) از سال ۱۹۸۰ راه‌اندازی و با معرفی فیلم‌های کوتاه متفاوت به سراسر جهان، به‌عنوان قطب فیلم‌های کوتاه آسیای شرقی شناخته شده است. هدف این جشنواره کشف و معرفی فیلم‌های کوتاه متمایز به همه جهان است. جشنواره بوسان مورد تایید آکادمی‌های معتبر فیلم جهان از جمله اسکار، بفتا، گویا و آکادمی سینما و تلویزیون کانادا است. امسال ۲ هزار و ۵۴۸ فیلم از ۱۱۱ کشور در بخش بین‌الملل این جشنواره ثبت نام کردند که فیلم کوتاه تطبیق تنها نماینده سینمای ایران در این رویداد معتبر جهانی است.

در خلاصه داستان تطبیق آمده است: شاهرخ کودکی است که تلاش می‌کند خودش را با حقیقت درونش تطبیق دهد. در این فیلم کوتاه معید آسوده، منصور نصیری، فاطمه مرادی، حسن خوشحالت، مریم گلدوز، جمشید بهادری، سیدکاظم حسینی و سیدمحمد رضا حسینی ایفای نقش دارند.

۵۸۵۸

پست بعدی

جان باختن ۲۱۴ بیمار کرونایی/ شناسایی نزدیک به ۱۲هزار بیمار جدید

ج فوریه 25 , 2022
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‌پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۱۱۹۷۲ بیمار جدید کووید۱۹ و جان باختن ۲۱۴ بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تاکنون ۶۲ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۱۳ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۱۶ نفر دُز دوم و ۲۲ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۳۳۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۰ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۴۶۳ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۰۲ هزار و ۶۳۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۴۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳ هزار و ۹۰۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۶ هزار و ۱۶۶ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۶۰۲ هزار و ۴۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۱۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۷ میلیون و ۱۴ هزار و ۵۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. بیشتر بخوانید: مبتلایان امیکرون چند روز باید قرنطینه شوند؟ قبل از نوروز از پیک ششم کرونا می‌گذریم ۲۳۵۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000