مربی «خنداننده شو»: خیلی از شوخی‌های قبلی را حالا نمی‌توان در تلویزیون به‌زبان آورد

مربی «خنداننده شو»: خیلی از شوخی‌های قبلی را حالا نمی‌توان در تلویزیون به‌زبان آورد

خراسان نوشت: یزدان فتوحی، یکی از چهار مربی شرکت‌کنندگان در «خنداننده شو ۳» می‌گوید خیلی از شوخی‌هایی را که در فصل‌های قبلی می‌شد بگویند، حالا نمی‌توانند در تلویزیون به زبان بیاورند.

حدود دو ماه از فصل سوم «خنداننده شو» می‌گذرد؛ مسابقه‌ای که به تازگی مرحله نیمه‌نهایی‌اش برگزار شده است. یکی از چهار مربی شرکت‌کنندگان این مسابقه، یزدان فتوحی است که قبلا در کارهای طنز زیادی مانند «خنده بازار»، «ناخونک» و… دیده شده بود. او البته جدا از بازیگری، سابقه نویسندگی و کارگردانی کارهای زیـادی برای سینما و تلویزیون را در کارنامه دارد و این روزهـا تجربه سال‌ها فعالیت هنری‌اش را به کمدین‌هـای تـازه‌نفس «خندوانه» منتقل می‌کند.

فتوحی در پاسخ به این سوال که فـصـل ســـوم «خـنـدانـنـده شـــو» را چه‌طور می‌بیند و می‌داند که برخی می‌گویند کمدین‌های این دوره ضعیف‌تر هستند؟، گفت: «اتفاقا چند نفر همین حرف را به من گفته‌اند که انگار بچه‌های دوره‌های قبل، قوی‌تر بوده‌اند ولی من قبول ندارم. چون شما و بقیه مردم، مرحله فینال و نیمه‌نهایی این مسابقه را یادتان است و ضعف‌های دوره‌هـای قبلی را به خاطر ندارید. اتفاقا کمدین‌های «خنداننده شو ۳» همگی از اول خوب بودند اما شرایط نسبت به قبل خیلی فرق کرده است. خنداندن مردم سخت‌تر شده و خیلی از شوخی‌هایی را که در آن سال‌ها می‌شد بگوییم، حالا نمی‌توانیم در تلویزیون به زبان بیاوریم.»

او در جواب این که یعنی خط قرمزهای تلویزیون جابه‌جا شده است؟، توضیح داد: «بله، خط قرمزهای همه‌جا تغییر کرده است. زمانی ما «خنده بازار» را می‌ساختیم و همه وزرا و مسئولین، کیف می‌کردند که ما با آن‌ها شوخی می‌کنیم. الان جنبه‌ها کم‌تر شـده اســت. در این سال‌ها خیلی از بزرگان مثل آقای مدیری فریاد زدند که جنبه‌تان را بالا ببرید و بگذارید ما کار کنیم اما این جنبه بالا نرفت و اتفاقا بدتر شد!»

۵۷۲۵۹

پست بعدی

ارتباط یک بیماری کشنده با رژیم غذایی

پ فوریه 24 , 2022
ایسنا نوشت: سرطان، همچنان یک عامل کشنده و مهم در جهان است و این درحالیست که متخصصان و کارشناسان سلامت در تلاش برای یافتن روش های موثرتر برای درمان آن هستند. آمار ابتلا به سرطان در جهان همچنان ناامید کننده است. براساس مطالعات پیشین، در سال ۲۰۲۰ میلادی نزدیک به ۱۰ میلیون نفر جان خود را بر اثر سرطان از دست دادند. متخصصان سلامت همچنان در تلاش برای شناسایی عوامل خطرزا و قابل تغییر در بروز سرطان هستند. هرچند نقش رژیم غذایی در افزایش خطر ابتلا به سرطان، موضوعی بحث برانگیز است اما شواهد فزاینده ای از وجود این ارتباط حکایت دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. در این میان بیشتر تمرکزها بر رابطه بین رژیم غذایی و خطر سرطان بوده است. بر اساس نتایج یک مطالعه، ارتباط قابل توجهی بین مصرف یک نوع ماده غذایی معمول و پرمصرف با افزایش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ وجود دارد. بنابر یافته های اخیر، شواهد موجود از ارتباط بین مصرف گوشت قرمز یا فرآوری شده با خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ است، قابل توجه است. سرطان روده بزرگ، سومین سرطان شایع در جهان است. بررسی های اکولوژیکی ارتباط مثبت و قابل توجهی را بین مصرف گوشت و افزایش میزان خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ نشان می‌دهد. به ازای هر ۵۰ گرم افزایش مصرف روزانه گوشت فرآوری شده، خطر ابتلا به این سرطان ۱۷ درصد افزایش می یابد و با هر ۱۰۰ گرم افزایش مصرف گوشت قرمز احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ ۱۸ درصد بیشتر می شود. ۴۷۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000