واکنش سخنگوی کمیسیون مشترک به ابطال رأی «طرح صیانت» توسط معاونت قوانین مجلس

واکنش سخنگوی کمیسیون مشترک به ابطال رأی «طرح صیانت» توسط معاونت قوانین مجلس

ایلنا نوشت: سخنگوی کمیسیون «طرح صیانت» در واکنش به ابطال رأی این طرح توسط معاونت قوانین مجلس، گفت: این نامه می‌گوید به دلیل آنکه طرح عوض شده باید از ماده ۱۴۲ در این طرح استفاده می‌شد.

لطف‌الله سیاهکلی درباره ابطال رأی کمیسیون مشترک بررسی «طرح صیانت» از سوی معاونت قوانین مجلس گفت: من آخر شب متوجه نامه شدم که در آن به ماده ۱۴۲ اشاره شده است و گفته تشریفات قانونی رعایت نشده است اگر واقعاً این حرف معاونت حقوقی مجلس درست باشد، حتماً باید تشریفات قانونی رعایت و ماده ۱۴۲ اعمال شود.

بیشتر بخوانید:

طرح درخواست بازگشت طرح صیانت به صحن علنی/ ۵۵ نفر امضاء کردند و امضاءها درحال افزایش است

واکنش همراه با شعر آذری جهرمی به تصویب طرح صیانت: نازک آرای تن شاخه گلی…

سخنگوی کمیسیون بررسی «طرح صیانت» تاکید کرد: این نامه می‌گوید به دلیل آنکه طرح عوض شده است باید از ماده ۱۴۲ استفاده می‌کرد و مرکز پژوهش‌های مجلس هم باید این کار را انجام می‌داد، این ایراد را امروز با بررسی می‌کنیم اگر وارد باشد حتما توجه خواهیم کرد.

23215

پست بعدی

یعقوب یادعلی درگذشت

چ فوریه 23 , 2022
یعقوب یادعلی نویسنده ایرانی در ۵۱ سالگی در بوستون آمریکا از دنیا رفت. به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین، یعقوب یادعلی، نویسنده شناخته‌شده و خالق آثار بسیار خوانده شده‌ای چون «آداب بی‌قراری» روز گذشته، سه‌شنبه سوم اسفند بر اثر سکته قلبی، در سن ۵۱ سالگی در بوستون آمریکا درگذشت. احمد حسن‌زاده، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000