اصولگرایان علیه اصولگراها/ ناصر ایمانی: حمله به «قالیباف» حمله به حاکمیت است

اصولگرایان علیه اصولگراها/ ناصر ایمانی: حمله به «قالیباف» حمله به حاکمیت است

دیده بان ایران نوشت: یکی از رسانه های وابسته به محمدباقر قالیباف به نقل از یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: افرادی هستند که اساسا به نظام سیاسی موجود باور ندارند و طبیعی است وقتی مجالی برای حمله به آقای قالیباف به وجود آید، حتما به او حمله می‌کنند زیرا اتفاقا آنها به خوبی می‌دانند تخریب رئیس‌مجلس، تخریب نظام است.

به دنبال بالاگرفتن مجادله نوشتاری بین حامیان قالیباف با جبهه پایداری و نزدیکان دولت ابراهیم رئیسی و همچنین گزارش روز گذشته ارگان رسانه ای وابسته به جبهه پایداری که رئیس مجلس را به تحریف نامه آیت الله خامنه ای متهم کرده بود، رسانه های وابسته به قالیباف با انتشار گفت وگوها و گزارش های متعدد سعی کردند ضمن بکارگیری از برخی تیترها مثل «رادیکال ها به هم رسیدند» به نوعی حمیدرسایی، منتقد سرسخت قالیباف را به مصطفی تاجزاده وصل کرده و آنها را مخالف نظام معرفی نمایند.

اصولگرایان علیه اصولگراها/ ناصر ایمانی: حمله به «قالیباف» حمله به حاکمیت است

بیشتر بخوانید:

به عنوان مثال یکی از رسانه های وابسته به محمدباقر قالیباف با اشاره به همین مطلب در گفت وگو با ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا نوشت: «حملاتی که این‌روزها به بهانه فایل صوتی به آقای قالیباف می‌شود نای از عقده‌های سیاسی نیروهایی رادیکال است. آنها به هر بهانه‌ای حمله می‌کنند و مهم نیست موضوع بحث به فردی که به آن حمله می‌شود لزوما مرتبط باشد یا نباشد. من صرفا درباره آقای قالیباف صحبت نمی‌کنم؛ موضوع این است این رویه رادیکال‌هاست که هر فرصتی را غنیمت بشمرند تا به رقیب سیاسی خود حمله کنند؛ حملاتی کور که شاید هیچ ارتباطی هم به آن فرد مورد نظر نداشته باشد؛ چه آنکه اساسا در فایل صوتی منتشر شده موضوع بحث آقای قالیباف نبوده است».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «نکته دیگر آن است که اساسا باید شخصیت حقیقی آقای قالیباف را کنار گذاشت و گفت که او اکنون دارای یک شخصیت حقوقی است؛ او اکنون مسئولیتی حکومتی دارد و رئیس مجلس نظام جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین حمله به او به نوعی حمله به حاکمیت است».

ایمانی گفت: «افرادی هستند که اساسا به نظام سیاسی موجود باور ندارند و طبیعی است وقتی مجالی برای حمله به آقای قالیباف به وجود آید، حتما به او حمله می‌کنند زیرا اتفاقا آنها به خوبی می‌دانند تخریب رئیس‌مجلس، تخریب نظام است.»

حسین کنعانی مقدم یکی دیگر از فعلان سیاسی اصولگرا صبح امروز مدعی شده بود که قالیباف از اصولگرایان انقلابی فاصله گرفته است.

219

پست بعدی

یک لوکوموتیو مانور مسافری در ایستگاه راه آهن تهران آتش گرفت

س فوریه 22 , 2022
دقایقی قبل یک دستگاه لوکوموتیو مانور مسافری در ایستگاه راه آهن تهران به طور کامل در آتش سوخت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000