سرپرست فرمانداری رفسنجان به خاطر تهدید خبرنگار برکنار شد

سرپرست فرمانداری رفسنجان به خاطر تهدید خبرنگار برکنار شد

فارس نوشت:در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل وی را صادر کرد.

در پی رفتار نامناسب علی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل وی را صادر کرد.

به گزارش فارس، اخیرا فیلمی منتشر شد که در آن علی‌اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان در یک نشست خبری در پاسخ به یکی از خبرنگاران شهرستان که سوالی با موضوع انتقال آب برای یک «فرد معروف» می‌پرسد و مدعی می‌شود که فرماندار از وی و انتقال آب برای وی حمایت می‌کند، می‌گوید: «یکبار دیگر تکرار کنید در دهانت می زنم، حواست جمع باشد».

این موضوع موجب واکنش‌های بسیاری شد. وزیر کشور نیز با توجه به این رفتار سرپرست فرمانداری رفسنجان، وی را عزل کرد.

217

پست بعدی

مرد الیگودرزی یخ زد

س فوریه 22 , 2022
مهر نوشت: یکی از اهالی روستای بخش «بربرود شرقی» شهرستان الیگودرز بر اثر یخ‌زدگی در کوه جان باخت. بخشدار بربرود شرقی الیگودرز گفت: در پی اعلام مفقودی یکی از اهالی روستای «آبباریک بالا» از توابع بخش بربرود شرقی، کار جست‌وجو در کوه‌های اطراف این روستا با تشکیل اکیپ‌های از نیروهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000