نادران: حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود، صادرات نفت پیش‌بینی شده در بودجه ممکن نیست

نادران: حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود، صادرات نفت پیش‌بینی شده در بودجه ممکن نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان صادرات نفت در سال آینده باید با تدبیر بین مجلس و دولت و متناسب با واقعیت‌های کشور تنظیم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الیاس نادران در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: ما در حال بررسی درآمدهای عمومی کشور در سال آینده هستیم و یکی از اجزای مهم درآمدهای عمومی دولت، درآمدهای نفتی است که از صادرات نفت و میعانات گازی به دست می‌آید.

وی بیان کرد: براساس آن چیزی که در بخش درآمدهای نفتی بودجه آمده است، صادرات نفت ما در سال آینده باید روزانه به دو میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه برسد که یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه سهم دولت و یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه سهم سایر بخش‌ها در صادرات است.

بیشتر بخوانید:

تمدید احکام نظارتی بودجه ۱۴۰۰ در لایحه بودجه ۱۴۰۱ / نمایندگان ۲۰۱ رأی موافق دادند

قیمت هر بشکه نفت در بودجه ۱۴۰۱ اعلام شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت این است که شرکت ملی نفت ایران زیرساخت‌های لازم برای این حجم از صادرات به صورت روزانه را ندارد، حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود، باز هم این حجم از صادرات میسر نخواهد شد.

نادران تأکید کرد: بهتر است این بخش از بودجه مجددا به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شود تا با تدبیر بین مجلس و دولت توازن برقرار شود و میزان صادرات نفت متناسب با واقعیت‌های کشور تنظیم شود.

23231

پست بعدی

هشدار بانک مرکزی درباره تصمیم کمیسیون تلفیق برای کاهش ارزش ریال/ رقم‌های لایحه بودجه را تغییر دادند

ی فوریه 20 , 2022
نماینده مردم تهران گفت: رئیس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی امروز اعلام کرد که کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه بودجه، رقم‌های لایحه را تغییر داده این امر موجب افزایش پایه پولی و کاهش ارزش پول ملی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه جلسه علنی نوبت عصر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000