پدرشوهر، با شلیک گلوله، عروس را کشت و سپس خود را خلاص کرد

پدرشوهر، با شلیک گلوله، عروس را کشت و سپس خود را خلاص کرد

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: مرد ۵۲ ساله ای در یکی از روستاهای شهرستان هلیلان پس از به قتل رساندن عروس ۲۲ ساله‌اش، با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داد.

سرهنگ «مجتبی مهدیان» اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به قتل در دهستان زردلان شهرستان هلیلان، مأموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد مردی ۵۲ ساله پس از به قتل رساندن عروسش ۲۲ ساله‌اش با شلیک اسلحه پران، خود نیز اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است.

مهدیان با اشاره به انتقال اجساد به پزشکی قانونی، خاطرنشان کرد: برابر بررسی و تحقیقات انجام شده کارآگاهان پلیس آگاهی علت قتل را اختلافات خانوادگی ذکر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای حقوقی پیشگیری از قتل به خاطر شرف

خشونت‌های افراطی و خلاء قانونی در تضمین حقوق زنان در ایران

47231

پست بعدی

چرا شنبه‌ها آمار ابتلا به کرونا کم می‌شود؟

ش فوریه 19 , 2022
همزمان با شیوع ویروس کرونا وزارت بهداشت آمار روزانه موارد ابتلا به کووید۱۹ را اعلام می‌کند، با این وجود بررسی آمارها نشان می‌دهد همیشه روزهای شنبه تعداد موارد شناسایی شده کم می‌شود. به گزارش خبرآنلاین، مسعود یونسیان، اپیدمیولوژیست و عضو کمیته علمی ستاد کرونا در این‌باره به خبرآنلاین می‌گوید: «همیشه در روزهای شنبه و فردای تعطیلی آمارها از سایر روزها کمتر است، این مسئله چند دلیل دارد، یا در روزهای جمعه مردم خودشان کمتر به مراکز مراجعه می‌کنند چون گمان می‌کنند مراکز تعطیل هستند، یا واقعا برخی از مراکز، بخصوص بخش خصوصی و برخی از انواع مراکز دولتی روز جمعه تعطیل هستند و این باعث انباشت موارد برای روزهای غیر تعطیل می‌شود. از سویی، مراکز درمانی نیز برای جمع‌آوری و گزارش موارد ابتلا به نیروی کار نیاز دارند که در روزهای تعطیل تعدادشان کمتر می‌شود، لذا آمارها با تاخیر جمع‌آوری شوند.» متن کامل این گزارش را این‌جا بخوانید. ۴۷۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000