هدف دشمن از «قطعی نشان دادن توافق» به روایت خطیب جمعه فیروزکوه

هدف دشمن از  «قطعی نشان دادن توافق» به روایت خطیب جمعه فیروزکوه

مهر نوشت: حجت الاسلام حیدری گفت: اگر معیار ما راضی کردن مردم باشد، بهترین غذا و جهیزیه و… را تهیه کنیم، دوباره اشکال می‌کنند. معیار باید رضایت الهی و سیره معصومین علیهم السلام باشد.

حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: یکی از اصول مهم سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی، اصل دوری از تکلف است چرا که بخشی از مشکلات زندگی، به خاطر تکلفات، رسوم بد، توقعات بیجا و زیاده خواهی ها می‌باشد و سبک و سیره زندگی معصومین علیهم السلام بر دوری از تکلف و زحمت انداختن دیگران بود.

حیدری با تاکید بر اینکه باید در مهمانی‌ها، تهیه جهیزیه و… باید از تکلف و خرج‌های غیر ضروری اجتناب کرد افزود: اگر معیار ما راضی کردن مردم باشد، بهترین غذا و جهیزیه و… را تهیه کنیم، دوباره اشکال می‌کنند. معیار باید رضایت الهی و سیره معصومین علیهم السلام باشد.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: دو عنصر مهم روحیه جهادی، خستگی ناپذیر بودن و داشتن انگیزه الهی است وحفظ خون شهدا و تداوم انقلاب، فقط وظیفه مسئولان نیست، هرچند وظیفه آنها سنگین‌تر است.

توضیح کاخ سفید از آخرین روند مذاکرات وین

بیشتر بخوانید:

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان داشت: اگر مسئولان به درستی به وظایف خود عمل نکردند، وظیفه ما ساقط نمی‌شود. ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز دشمن بر دو عرصه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و شناختی تمرکز دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل، در جنگ اقتصادی سهیم باشیم گفت: شکست جنگ رسانه‌ای دشمن و بی اثر کردن تبلیغات آنها، در گرو ترویج فرهنگ تبیّن، تحقیق و راستی آزمایی اخبار در جامعه است.

حیدری اظهار داشت: مردم نباید هر خبری را باور کنند تا درباره صحت و سقم آن، تحقیق کنند و بازی رسانه‌ای دشمنان و غرب زدگان داخلی، درصدد است تا با قطعی نشان دادن توافق، و منعطف کردن ایران، شرایط خود را بر تیم مذاکره تحمیل کرده و آنها را در موضع انفعال قرار دهند ولی بدانند ایران اسلامی دیگر فریب نقشه‌های آنها را نخواهد خورد و این بار پای توافقی را امضا خواهد کرد که همراه تضمین قطعی و تحقق عملی رفع تحریم‌ها باشد.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

نزدیک به ۲۲ میلیون ایرانی هر ۳ دز واکسن را تزریق کردند

ج فوریه 18 , 2022
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۲۱ میلیون و ۹۴۵ هزار نفر در کشور موفق شده ۳ دوز واکسن کرونا تزریق کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۱ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۸ نفر دوز اول، ۵۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۹۳۰ نفر دوز دوم و ۲۱ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۱۷۳ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۸ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۱۱۱ دوز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۰۶ هزار و ۷۰۵ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: امیکرون به اندازه دلتا مرگبار نیست/ واکسن‌نزده‌ها ۹۰ درصد بیشتر مبتلا می‌شوند در فاز بالارونده موج ششم کرونا هستیم/ دز سوم را هرچه سریعتر بزنید 47231

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000