اعتراض یک امام جمعه به «گم شدن ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلو مرغ» در یک استان

اعتراض یک امام جمعه به «گم شدن ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلو مرغ» در یک استان

فارس نوشت: امام جمعه فردیس گفت: ۴ هزار مرغداری در استان البرز نهاده را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند؛ اما چرا یک مرغ هم تولید نکرده‌اند؟ چرا آنها را در ملأ عام به مردم معرفی و مجازات نمی‌کنید؟

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان، با تاکید بر لزوم عمل به فریضه الهی امر به معروف، اظهار کرد: انتقاد سازنده و منصفانه نسبت به عملکرد مسؤولین بخشی از امر به معروف و نهی از منکر و تواصی به حق است. عیب پوشی برای زندگی خصوصی و شخصی افراد است نه حوزه عمومی و حکمرانی آنها.‌ اعتراض به خیانت‌ها و خباثت‌ها و ولنگاری‌ها یک وظیفه عمومی ناشی از غیرت دینی است.

وی با بیان اینکه بی‌تفاوت بودن نسبت به عملکردها خلاف تقوا است، افزود: در جشنواره فجر انقلاب، سالیان متمادی است که به اسلام و انقلاب دهن کجی می کنند و مسؤولین امر سکوت می‌کنند. ازدواج سفید یعنی بدون تعهد و بدون ضوابط شرعی و طفل حاصل از آن را مباح دانستن، ترویج اباحه گری است. عذر خواهی بابت حجاب داشتن و پوشیدن مو در واقع انکار ارزش‌های دینی است. مسؤولین وزارت ارشاد کجا هستند؟! چه موضعی گرفتند؟! چرا یکی توی دهن این افراد وقیح نزد؟ چرا به جای اخراج این افراد بی‌هویت، به اینها تریبون می‌دهید؟

اعتراض یک امام جمعه به «گم شدن ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلو مرغ» در یک استان

بیشتر بخوانید:

مقصرین تخلفات گسترده حوزه نهاده دامی و تولیدات مرغ را معرفی کنید

خطیب جمعه فردیس با اشاره به اینکه نظارت جدی در حوزه اقتصاد و فرهنگ وجود ندارد، گفت: به گفته مسؤولان، ۴ هزار مرغداری در استان البرز نهاده را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند؛ اما چرا یک مرغ هم تولید نکرده‌اند؟ چرا آنها را در ملأ عام به مردم معرفی و مجازات نمی‌کنید؟

در بازه زمانی دوماه پنج هزار تن مرغ از یکی از استان‌های معین به البرز وارد شد که متولیان امر می‌گویند که هزار و ۸۰۰ تن مرغ گرفتیم و توزیع کردیم؛ یعنی ۳ هزار و ۲۰۰ تن، معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلو مرغ گم شده است.

وی پیروی از سیره امیرالمومنین در خصوص کارگزاران فاسد را ضروری دانست و با اشاره به اینکه عده ای مثل زالو به جان مردم افتاده‌اند و در حال خوردن خون مردم هستند، تاکید کرد: این افراد باید شناسایی و مجازات شوند. یکی از مهم ترین فلسفه های مجازات، بازدارندگی است؛ اما متاسفانه جرم با مجازات تناسب ندارد و بازدارنده نیست. یک راه مهم برای بازدارندگی مجازات، سرعت اقدام و قاطعیت شدید در مجازات اختلاس، خیانت و چپاول بیت المال است.

پست بعدی

تصویری از پرایدی که ۱۱ مهاجر افغانستانی را قاچاق می‌کرد

ج فوریه 18 , 2022
مهر نوشت: مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بروز تصادف در جاده کهنوج – بندرعباس خبر داد و گفت: در سانحه ۳ کشته و ۹ مجروح به جای ماند. رامین شیروانی اظهار داشت: صبح امروز یک مورد تصادف توسط مردم به اورژانس جیرفت گزارش شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000